- אנשים ומחשבים – פורטל חדשות היי-טק, מיחשוב, טלקום, טכנולוגיות - https://www.pc.co.il -

חברת הסייבר הישראלית ReSec גייסה ארבעה מיליון דולר

חברת הסייבר ReSec, המספקת פתרונות הגנה לארגונים מפני התקפות סייבר מתוחכמות, מדווחת על השלמת גיוס של כ-4 מיליון דולר. הגיוס הובל על ידי קרן ההון סיכון ההונג קונגית QBN Capital. בהשקעה לקחו חלק Talanx, אחת מקבוצות הביטוח הגדולות באירופה, Disruptive Ventures האמריקנית, ו-Pico Venture Partners, אחת מקרנות ההון סיכון המובילות בישראל, והראשונה להשקיע בחברה. בנוסף לגיוס, החברה זכתה לאחרונה במענק מרשות החדשנות.

ReSec מאפשרת לארגונים להתגונן בפני מתקפות כופר וסייבר (כולל נוזקות לא ידועות – "Zero Day"), שמקורן במסמכים המגיעים לארגון דרך אימייל, כוננים חיצוניים, הורדות או העלאות, והעברה בין רשתות מאובטחות. תקיפות מבוססות מסמכים מהוות כיום יותר מ-90% מתקיפות הנוזקה בעולם, ומספרן גדל מאוד מאז פרוץ משבר הקורונה.

הגיוס מהווה נקודת ציון משמעותית לחברה, שכיום פעילה במספר שווקים, כולל ישראל, ארה"ב, והמזרח הרחוק (יפן, הונג קונג, תאילנד) ויאפשר ל-ReSec להמשיך בפיתוח המוצרים שלה ולהגביר פעילות בשווקים אלה ונוספים. לשם כך, מעבה החברה את שורותיה כעת, ומגייסת עובדים לתפקידי מפתח למחלקות המו"פ, הפיתוח העסקי והשיווק. 

הגנה מפני איומים ידועים וכאלה שאינם ידועים

הייחודיות בפתרון של ReSec טמון ביכולת החברה לספק הגנה מפני איומים ידועים וכאלה שאינם ידועים, תוך שימוש בטכנולוגיית CDR (ר"ת Content Disarm and Reconstruction) מהפכנית. היכולות ש-ReSec פיתחה מאפשרות לעמוד בסטנדרטים הגבוהים ביותר של אבטחת מידע ורגולציה, תוך פגיעה מינימלית בתהליכים עסקיים ובתהליכי העבודה של משתמשי הקצה.

לחברה מספר פטנטים בתחום ושותפים משמעותיים כגון Tech Data מארה"ב, תאגיד התקשורת היפני NTT COM, והמפיצים IWI מיפן, Edvance Security מהונג קונג, GVM מתאילנד, ו-WISE מישראל. לחברה לקוחות מובילים מתעשיות שונות, בהן ביטחון, ממשל, פיננסים, תעופה, תקשורת, דלק ועוד.

טל יציב, יו"ר ומנכ"ל ReSec: "מדובר בהישג משמעותי עבור ReSec, ואנו גאים להשלים את הגיוס בתקופה כה מאתגרת. משקיעי החברה זיהו את היכולת שלנו לתת מענה יצירתי לצורך בשוק, שפתרונות קיימים מתקשים לספק כתוצאה מהאתגר הנדרש לאזן בין אבטחה לשימושיות. הגיוס יאפשר לנו כעת יכולות להתמקד בהמשך צמיחה ולהרחיב את מאמצי המכירות והשיווק שלנו".