רוצים וי כחול באינסטגרם? כך תעשו זאת

אינסטגרם. צילום: BigStock

חדש באינסטגרם: דרך קלה ופשוטה לקבל "וי כחול" – תווית אימות, שהופכת את הפלטפורמה למקום בטוח יותר עבור המשתמשים.

קבלת אימות של וי כחול באינסטגרם הפכה כבר למעין אגדה – אף אחד לא יודע בדיוק מה קורה מאחורי הקלעים. תו האימות נדיר למדי בקרב משתמשי אינסטגרם – גם בקרב מותגים גדולים או דמויות ציבוריות ידועות, עד כדי כך שאפילו התפתח "שוק שחור" שאפשר לרכוש בו תמורת אלפי דולרים חיבור לסטטוס מאומת (וגם ההיפך – ניתוק). כל הנושא הזה היה תמיד סוג של תעלומה, כשהווי הכחול צץ פה ושם בצורה אקראית ולא עקבית.

מוקדם לומר אם אינסטגרם תחלק יותר תוויות מאומתות למשתמשים

דומה שהזמנים האלה חלפו. אמנם עדיין מוקדם לומר אם אינסטגרם תחלק יותר תוויות מאומתות למשתמשים, אבל החברה לפחות מקלה כעת על תהליך הגשת הבקשה, שיהפוך לשקוף וקל יותר. כל משתמש יוכל לבקש אימות באמצעות כמה צעדים פשוטים, שכרגע מאופשרים רק באפליקציית החברה ל-iOS ולא באנדרואיד, אם כי סביר להניח כי יעודכנו בקרוב גם באפליקציה לאנדרואיד.

בהודעתה על העדכון ציינה אינסטגרם כי "תו הווי הכחול הוא דרך חשובה עבור המשתמשים לדעת שהם מתקשרים עם דמות ציבורית אמיתית, ידוען, מותג עולמי וכד'. אנו מאפשרים היום לחשבונות שיש להם קהל גדול ושעומדים בקריטריונים שלנו דרך חדשה להגיש בקשה לאימות באמצעות טופס שמוטמע באפליקציית אינסטגרם".

תגובות

(9)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. מלכי הלל

    אשמח ממש לחשבון malki hillel וי כחול זה ממש ישמח אותי לכבוד יום ההולדת שלי 18 תודה

  2. avielbvotman1

    אני רוצה ווי כחול באיסטגרם בבקשה

  3. לינוי

    אני רוצה וי כחול בטיק טוק יש לי 5000 ועדיין לא קיבלתי תעזרו לי קלבל בבקשה?

  4. מאור מג'ר

    אהלן אני ישמח עם תוכלו לעזור לי להשיג את הוי הכחול ושישאר לכל הזמן. אני בקרוב פותח רשת מותגים חדשה ואולי זה גם יועיל בבקשה מהאינטסגרם על מנת לקבל את הוי הכחול לנצח נצחים כל מי שיוכל לעזור לי עם זה יתוגמל יפהה.

  5. שליו

    יש לי 20k עוקבים ואני רוצה למקבל וי כחול בבקשה

אירועים קרובים