הכירו את התוספת האחרונה למחשבי הגיימינג של HP

OMEN Obelisk עם כרטיס התצוגה GeForce RTX של ניבידיה מציע בעיקר עיצוב מיוחד במינו שאמור להקסים ולמשוך את חובבי המחשבים

OMEN Obelisk. צילום: BigStock

כצפוי, זמן קצר לאחר שנבידיה השיקה באופן רשמי את משפחת כרטיסי התצוגה החדשה שלה, GeForce RTX 20, יצרניות המחשבים התחילו להציג פתרונות שונים בהם משולבים הכרטיסים הללו. אחת הראשונות ביניהן היא HP שהכריזה על תוספת למשפחת מחשבי המשחקים השולחניים של החברה בשם OMEN Obelisk.

המחשב החדש מציע בעיקר עיצוב מיוחד במינו שאמור להקסים ולמשוך את חובבי המחשבים בזכות שילוב של גב זכוכית שקוף, תאורה אדומה פנימית שטיפוסית לשוק המחשבים ואלמנטים עיצוביים אחרים.

עוד היבט של המחשב הזה הוא הייעוד שלו לשוק בו המשתמשים אוהבים לשנות דברים בעצם במחשב שלהם בכוחות עצמם, מהחלפת יחידת קירור למעבדים ועד החלפה עצמית, או תוספת של כוננים, זיכרון וכרטיסי תצוגה – במיוחד כשיוצאים התקנים חדשים ומתקדמים יותר לשוק. מכיוון שכך השדרוג אמור להיות קל במיוחד עם מערכת התאמות שאינה מבוססת על ברגים כדי ועם סידור פנים שמקל על הגישה לכל הרכיבים העיקריים.

עדיפות למחשבים שניתן לשדרג יחסית בקלות

לפי מחקר שביצעה HP כמעט שני שליש מאלו שמגדירים את עצמם שחקני מחשב מתקדמים מעניקים עדיפות למחשבים שניתן לשדרג אותם יחסית בקלות ולבד. מדובר בקהל שיש לו נטייה לרכוש מחשבי OEM שמורכבים לפי התאמה ובחירה אישית, וב-HP מעריכים שהם יצליחו עם OMEN Obelisk למשוך אליהם לפחות חלק מאותם משתמשים.

המחשב גם מגיע עם אפשרויות בחירה נרחבות. לצד כרטיס ה-GeForce RTX 2080 ניתן לבחור במעבד Core מהדור השמיני של אינטל או מעבד Ryzen מהדור השני של AMD עם עד 6 ו-8 ליבות בהתאמה. מרחב גדול לבחירה של כונני SSD ו-HDD וכן אפשרות לשלב את זיכרון ה-Optane המהיר במיוחד של אינטל. זיכרון RAM מהיר ממשפחת ה-Fury DDR-2666 של HyperX וגם אפשרויות קירור שונות עם מאווררים גדולים במיוחד בגודל 120 מ"מ או קירור נוזלי.

המחשב החדש אמור להגיע לשוק לקראת סוף החדש הבא במחיר בסיסי של 899 אירו, ועוד לא ברור מתי יגיע לארץ, אם בכלל.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים