"השאיפה: צמצום הפער בין מה שהעובדים חווים במשרד ובבית"

"שאיפתנו היא שכל עובד בארגון יידע ממי ואיך לבקש שירות, בלי הצורך לחפש במערכות המידע למי צריך לפנות", כך אמרה לימור אפיק, מנהלת אזורית ב-ServiceNow ● איך מתכוונים לעשות זאת בחברה?

לימור אפיק, מנהלת אזורית ב-ServiceNow. צילום: יניב פאר

"לפני כשנה הגיע לחברה מנכ"ל חדש – ג'ון דונהיו, יו"ר PayPal ולשעבר מנכ"ל eBay. הוא קבע לחברה, שמחזורה עומד על מיליארד דולר, יעד: עד 2020, להכפיל נתון זה פי ארבעה", כך אמרה לימור אפיק, מנהלת אזורית ב-ServiceNow.

אפיק דיברה ברב שיח שהתקיים לפני ימים אחדים בבית אנשים ומחשבים. נדונו בו ההיבטים המקומיים בעשייה של ServiceNow, שפועלת בתחום המיכון החכם של תהליכי עבודה בענן.

"דונהיו עמד על ההבדל המשמעותי בין מה שהעובדים חווים במקום העבודה לבין מה שהם חווים בבית, ומאז אנחנו פועלים כדי לצמצם את הפער הזה. השאיפה שלנו היא שכל עובד בארגון ידע ממי ואיך לבקש שירות, בלי הצורך לחפש במערכות המידע למי צריך לפנות. על רקע זה הכריזה החברה על קמפיין חדש – Future of Work, המציב את האדם במרכז, בין אם זה לקוח, ספק, עובד או כל בן אנוש אחר. התמה הזאת באה לצד ההשקעות הרבות והמיקוד בכניסה שלנו לעולמות ה-CSM ומשאבי האנוש", ציינה אפיק.

"גוף שמוודא שהלקוח מטמיע את הפלטפורמה על הצד הטוב ביותר"

כך, אמרה, "ServiceNow הקימה גוף שתפקידו לבדוק ולוודא שכל לקוח שמטמיע את הפלטפורמה שלנו עושה זאת על הצד הטוב ביותר, כך שהיא תתמוך בצורה מיטבית ביעדים ובמטרות שלו. הגוף הזה מטפל ותומך גם בלקוחות שלנו בישראל – ואפילו ביתר שאת".

"כשפתחתי את הסניף המקומי של ServiceNow, לפני שש שנים, בחרתי ללכת עם מספר מצומצם של שותפים. זאת, כי לא הצלחתי לייצר שיתופי פעולה מתאימים עם האינטגרטורים הגדולים. בחרתי לעבוד עם שותפי בוטיק המוכוונים ב-100% ללקוחות שלי – בחירה שהוכיחה את עצמה", ציינה אפיק.

היא הוסיפה ש-"יש לנו עשרות לקוחות ממגוון מגזרי תעשייה – פיננסי, היי-טק, פארמה, תקשורת, שירותים וייצור, ביניהם בנק הפועלים, בנק לאומי, נטפים, תנובה, NICE, טבע, אמדוקס, אורבוטק, פרטנר, רפאל ואל על. אין לקוח שעזב אותנו, נהפוך הוא: הלקוחות רק הרחיבו את שיתוף הפעולה".

אפיק סיימה באמרה כי "יש בסניף המקומי של ServiceNow כ-130 עובדים, בין השאר בשל רכישתה בשנה שעברה את SkyGiraffe הישראלית תמורת עשרות מיליוני דולרים. הרכישה היוותה בסיס לחטיבת המובייל של החברה. הייתה זו הרכישה השנייה של ServiceNow בישראל, לאחר שהיא קנתה ב-2014 את ניבולה תמורת 100 מיליון דולר במזומן, ועל בסיס עסקה זו הוקם מרכז מו"פ. אני מעריכה שהסניף הישראלי יצמח בהיקף הפעילות שלו השנה וב-2019 ב-40%, כגודל קצב הצמיחה העולמית".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים