אתם תבחרו את הפנים החדשות של פיירפוקס

מעצבי הארגון הכינו שתי ערכות אייקונים במסגרת הכוונה לעדכן מחדש את המראה והעיצוב של הסמלילים והאייקונים והציבור מוזמן לבחור את העיצוב המועדף

משתמשים מעטים. פיירפוקס

ארגון מוזילה (Mozilla) החליט באחרונה על רענון גרפי מסיבי לדפדפן פיירפוקס (Firefox). הרענון מתייחס ללוגו של הדפדפן, שכבר זכה בעבר לשינוי, אלא שהפעם השינוי צפוי לכלול את כל האייקונים שמשולבים בדפדפן ובפרויקטים וכלים אחרים שמפתח הארגון. יתרה מכך, השינוי ייעשה בשיתוף המשתמשים.

הכוונה אינה ל-'משאל פתוח' בו משתמשים יוכלו להציע הצעות משלהן, אלא שהמעצבים של הארגון הכינו שתי ערכות אייקונים, ושתיהן מוצגות בפוסט בו הוכרז על הכוונה לעדכן מחדש את המראה והעיצוב של הסמלילים והאייקונים.

המשתמשים והמתעניינים מתבקשים לבחור בבלוג את ערכת האייקונים שיותר מוצאת חן בעיניהם מבין השתיים המסוימות הללו וגם להשאיר הערות שמתייחסות לבחירה ואולי לשינויים."כל אייקון יחיד יעבור מספר סיבובים של כוונון"

עיצובי הלוגואים של פיירפוקס. צילום מסך מתוך בלוג החברה

עיצובי הלוגואים של פיירפוקס. צילום מסך מתוך בלוג החברה

"מספר סיבובים של כוונון"

"כל אייקון יחיד יעבור מספר סיבובים של כוונון, ויכול להיות שהוא ישתנה לחלוטין מעכשיו ועד השקת המוצר הרלבנטי. המיקוד שלנו כעת הוא במערכת", נכתב בפוסט.

בדצמבר האחרון, עם השקת הדור הנוכחי של פיירפוקס, שמכונה Quantum, עבר השועל המייצג של הדפדפן שינוי שהתרכז בלהבה שיוצאת מהזנב כדי לציין את המהירות החדשה של הדפדפן, וכעת כאמור השינוי המבוקש קיצוני יותר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים