תוכן פרסומי
ראשי » בראש הכותרות » אמזון גובה יותר כסף ממשווקים המעוניינים להשתתף ב"פריים דיי"
ה-Prime day של אמזון

אמזון גובה יותר כסף ממשווקים המעוניינים להשתתף ב"פריים דיי"

אירוע המכירות הגדול לקניות באינטרנט חל מחר, אבל כעת מסתבר כי גורמי צד שלישי המוכרים דרך פלטפורמת הקמעונאות האדירה היו צריכים לשלם, והרבה, בכדי לקחת חלק בחגיגות המבצעים

מאת 10 ביולי 2018, 12:28 א+ / א- הדפסה הדפסה
פייסבוק טוויטר ווטסאפ פינטרסט לינקדאין דוא״ל

אירוע הקניות אונליין "הפריים דיי" (Prime Day) של אמזון (Amazon) יחול מחר, והענקית מתנהגת בהתאם ומאלצת כל גופי צד שלישי המוכרים דרך הפלטפורמה שלה, ושמצפים להגדלה פוטנציאלית במכירותיהם, לשלם לה בעבור התענוג.

לא מדובר על כל המוכרים של אמזון אלא על מי שרוצים להתבלט ולזכות לקדום, כך שייחשפו יותר ביום המכירות הענק. לפי פרסום ב-CNBC אמזון מעלה את העמלות שהיא גובה מסוחרים שמעוניינים בכך.

ב-2015 הפכה אמזון את Prime Day לראשונה לאחד החגים הגדולים שלה. החברה המציאה את יום הקניות – או לייתר דיוק, 30 שעות הקניות המרוכזות ועתירות המבצעים – לצורך קידום הרשמה למנוי ה-Prime שלה, ומאז המכירות בו הולכות ונוסקות, ובמקביל כל הסוחרים שעובדים דרכה מעוניינים לנגוס נתח מעוגת המכירות הטעימה. אלא שמסתבר כי בעבור מוכרים רבים הצטרפות לאירוע הופכת להיות עניין יקר יותר ויותר.

בשנה שעברה, בסיום ה"פריי דיי", דיווחה ענקית הקניות אונליין כי אירוע הקניות של 2017 היה הגדול בתולדות החברה, עם זינוק של 60% ברכישות לעומת התקופה המקבילה אשתקד. אמזון מתגאה כיום במעל 100 מיליון חברי פריים מכל ברחבי העולם, ואם הפריים דיי ימשיך לשבור את רשומות המכירות כמדי שנה – יש סיכוי שמספר זה יגדל אף הוא בצורה ניכרת.

עסקת בזק – פי 5 יקרה מביום רגיל

לנוכח ההצלחה הזו אמזון הגידלה זו השנה השנייה ברציפות את דמי ההרשמה, שרק לאחריה יכולים הלקוחות להפעיל את מבצעי היום המכונים Prime Day Lightning Deals, אשר מוגבלים בזמן וניתנים רק למנויים. אבל כעת מסתבר שגם הסוחרים לא זכאים להיות חלק מהמבצעים בלי לשלם ושהם נדרשים לעמלה בגובה 750 דולרים בכדי להפעיל כל עסת ברק. גם בשנה שעברה זה עלה להם, אבל אז גבתה אמזון מהמוכרים "רק" 500 דולרים פר-עסקה, כך על פי הזמנה שנשלחה למוכרים ושנצפתה על ידי CNBC. הנוהל של אמזון לדרוש עמלות שכאלו נולד רק בשנה שעברה, כך לפי הדיווח, בשנה הראשונה ליום המבצעים, 2015, ובשנה שלאחריה לא נגבה מהמוכרים כסף כדי להשתתף באירוע.

שון אדמס, אנליסט בחברת השיווק מרקל (Merkle) אמר ל-CNBC, ציין כי הסוחרים בהחלט יהיו סלקטיביים יותר עם קידום המכירות שלהם כתוצאה מעליית העמלות. "העלאת העמלה תגרום למוכרים להיות יותר מכוונים עם המוצרים והעסקאות שהם יבחרו", אמר.

יצוין כי עסקאות ברק מתקיימות גם ביום קניות רגיל, ואז גובה ענקית המסחר האלקטרוני מהסוחרים 150 דולרים על מנת להשיק עסקה שכזו.

אמזון גובה יותר כסף ממשווקים המעוניינים להשתתף ב"פריים דיי" Reviewed by on . אירוע הקניות אונליין "הפריים דיי" (Prime Day) של אמזון (Amazon) יחול מחר, והענקית מתנהגת בהתאם ומאלצת כל גופי צד שלישי המוכרים דרך הפלטפורמה שלה, ושמצפים להגדלה אירוע הקניות אונליין "הפריים דיי" (Prime Day) של אמזון (Amazon) יחול מחר, והענקית מתנהגת בהתאם ומאלצת כל גופי צד שלישי המוכרים דרך הפלטפורמה שלה, ושמצפים להגדלה Rating: 0

הגיבו