הכל אני יכול בחופש הגדול: תערוכת ציורים של פיני לנגמן

הפרויקטור והיזם יציג במהלך הקיץ שלוש תערוכות שמוכיחות שיש לו כישרון לא רק בתחום הטכנולוגיה

עבודתו של לנגמן. צילום: יח"צ

פיני לנגמן, פרוייקטור באחת מהחברות הגדולות במשק, יוצא יחידת ממר"ם, יזם ואמן, מציג במהלך הקיץ בשלוש תערוכות במקומות שונים בארץ. לנגמן מספר כי החל לצייר לפני שלושה חודשים בלבד. הוא מעולם לא חלם להיות אמן. יתכן וזה היה חבוי עמוק אצלו, אבל עד היום, בגלגולי הקריירה צבאית והאזרחית שלו, לא הסתייע בידו הדבר.

לנגמן אומר כי "יום אחד החלטתי שאני רוצה לצייר. לא למדתי ציור ובעזרת טכניקות בסיסיות החלטתי לצייר את הדברים הכי מופשטים".

"אפשר להגשים כל חלום"

את הציורים שלח לגורמים שונים, גלריות ואוצרי תערוכות בבחינת "שלח לחמך על פני המים" כדבריו, למרות שהם לא הכירו אותו קודם והוא גם לא הכיר אותם, וזה שוב הייתה הוכחה עבורו של מה שהוא מאמין בו: אפשר להגשים כל חלום.

בימים אלו מוצגים הציורים שלו ביוניברסל ארט גאלרי שבמתחם התחנה בתל אביב, ליד נווה צדק ובתערוכת גלריה וירטואלית ייחודית בניהולם של תמי ואילן סגל. תערוכה נוספת תוצג גם במודיעין.

פיני לנגמן. צילום: נופר שבתאי

פיני לנגמן. צילום: נופר שבתאי

"הציורים שלי מופשטים ובין היתר יש להם השראה גם מהתנ"ך" אמר לנגמן. אחת היצירות נקראת "אבו-טיח" שצוירה בטכניקה של ציור אקריליק על קנבס.
לנגמן מספר כי "היצירה מבטאת את מפגש התרבויות הארץ-ישראלי, מצד אחד הצבריות הישראלית המאוזכרת כפרי הקיץ האבטיח עם הגרעינים, ומצד שני, רעותה הפלסטינית המאוזכרת בדימויי הטיח".

לדבריו, "מפגש התרבויות בא לידי ביטוי בשמה של היצירה בעלת כפלי המשמעויות. ברקע היצירה ניתן לראות את המסגרת האדומה מכל הצדדים אשר מסמלת את הדם הניתז מכלל הצדדים".

יצירה נוספת נקראת "קריעת ים נקודה סוף", גם היא על אקרילק, קנבס
"הציור מראה את קריעת ים סוף מנקודת מבטו של לוחם מיצרי אשר ים סוף סוגר עליו." אמר לנגמן.

בין לבין מעביר לנגמן גם הרצאות תחת השם "תורת הסנדוויץ'" וגם שם הוא מחדד את המסרים שהוא מאמיו בהם ומיישם אותם: כל אחד יכול לעשות הכל בעזרת התמדה ומתווה דרך נכון.

כהוקרה לקהיליית ה-IT נענה לנגמן ליוזמת אנשים ומחשבים ויציע מיצירותיו לחברות ההייטק ב-50% ממחירן לציבור הרחב.

את הרצאתו לחברות וארגונים בנושא "תורת הסנדוויץ" ניתן להזמין כחודשיים מראש בטלפון 052-8838893.

למידע נוסף לחצו כאן 

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים