חברת Safe-T הישראלית מגייסת 10 מיליון דולר להנפקה בבורסה

סטארט-אפ אבטחת הסייבר הגיש ביום ה' האחרון בקשה לגיוס של 10 מיליון דולר בהנפקה ראשונה לציבור בבורסה האמריקנית, וחשף כי שותפיו מחזיקים ב-35% מהחברה

Safe-T

קבוצת Safe-T הפועלת מהרצליה, ושנוסדה בראשית שנת 2013 על ידי אמיר מיזהר, הגישה בקשה להנפקה ראשונית לציבור (IPO) בבורסה האמריקנית. החברה מסרה כי יש לה 15 מפיצים פעילים, ושהיא כוננה הסכמים להפיץ את מוצריה בכל מקום, החל בישראל, המשך בארה"ב, במקסיקו ובפיליפינים, וכלה בבריטניה ושוויץ.

"אנו עובדים עם שותפינו בערוץ בכדי לאבטח לקוחות פוטנציאליים, להמיר לקוחות פוטנציאליים ללקוחות, ולנסות לעקוב אחר הזדמנויות מכירה", כתבה Safe-T במסמך בן 111 עמודים שהגישה בשבוע שעבר (ה') ל-SEC, הרשות האמריקנית לניירות ערך. "אנו צופים כי השותפים ייצגו חלק ניכר מההכנסות שלנו בעתיד הנראה לעין".

Safe-T, האמונה על פיתוח ושיווק של מבחר פתרונות אבטחת סייבר – שעל לקוחותיה בארץ ובעולם נמנים אוניברסיטת חיפה, משטרת ישראל, חברת החשמל, משרד הבריאות, מיטב דש, CareCore ,Temenos ו-Heritage Bankאמרה כי היא תומכת במכירות של השותפים שלה באמצעות צוות מכירות ישיר, המורכב הן מאנשי מכירות בשטח ומצוות מכירות פנימי. החברה מסרה כי בכוונתה להגדיל את היקף המכירות והשיווק שלה בעולם, אך היא מזהירה כי לעובדים החדשים יידרשו חודשים בכדי ליצור קשרי לקוחות מצליחים ולהביא לפריון כולל במכירות.

על פי הגשת התיקים שלה, Safe-T היא חברה קטנה אך צומחת, שמכירותיה זינקו  ל-1.1 מיליון דולר בשנת 2017, עלייה של 30% מ-843,000 הדולרים שרשמה החברה בשנה הקודמת. ההפסד הנקי שלה השתפר ל-5.3 מיליון דולר ב-2017, 59.5% טוב יותר מההפסד הנקי של 8.9 מיליון דולר שנרשם ב-2016.

מייסד החברה ויו"ר הדירקטוריון, אמיר מיזהר, מחזיק ב-17% ממניות Safe-T, מה שהופך אותו לבעל המניות הגדול ביותר. בעלי מניות משמעותיים נוספים הם: סאסא אחזקות – אגודה שיתופית חקלאית של קיבוץ סאסא, שהיא בעלת נתח של 11%; MMCAP International אשר לה אחזקה של 10.9% בחברה ואילים קרנות נאמנות (Ayalim Mutual Funds) עם נתח של 10.2%. בסך הכל מחזיקים שותפי החברה 35% ממנה.

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים