כדורגל משחקים 90 דקות ובסוף אלופת העולם עפה

זיו מנדל מבכה את העובדה שהנבחרת האהודה עליו, סאפ-גרמניה, סיימה את דרכה במונדיאל, ועובר לאהוד נבחרת אחרת - יבמ-אנגליה ● האם זה יצליח לו?

סאפ-גרמניה נבעטה הביתה. אילוסטרציה: BigStock

איזה מונידאל מדהים: כדורגל יפה, המון מצבים, גולים חוקיים שנפסלים על ידי השופטים והטכנולוגיה מצילה אותם, וגם פנדלים שלא היו ולא נבראו אבל נשרקים בכל זאת. איזה מונדיאל מבאס: אחרי שפולין-מטריקס הודחה ומיקרוסופט-ארגנטינה עלתה למרות קללת הכותל, סאפ-גרמניה, אותה אני אוהד, עפה בצורה מפתיעה, מבזה, מעצבנת, מדהימה. לא ייאמן. הבנים שלי בוכים, וזה המקום היחיד שבו הם מרשים לעצמם לבכות.

זאת הפעם הראשונה בתולדותיה שסאפ-גרמניה לא עברה את שלב הבתים. מה שכן, היא המשיכה במקרה זה את קללת האלופה האירופית שעפה בשלב הבתים. מי היה מאמין שזה יקרה דווקא לגרמנים.

סאפ-גרמניה שיחקה 90 דקות ובסוף הפסידה לסמסונג-דרום קוריאה, אף על פי שהמשחק בכלל לא היה חשוב לאחרונה, שכן היא הבטיחה את מקומה בשמינית הגמר עוד לפניו.

אז מה עושים? שאלו אותי הילדים. עניתי להם: מה שהאוהדים של נבחרות הולנד ואיטליה (שהשנה כלל לא העפילו למונדיאל) עושים תמיד – בוחרים את הנבחרת הבאה שהם אוהבים. אנחנו אוהבים מעכשיו את יבמ-אנגליה.

למשחקים בהרחבה

נתחיל עם המשחק הראשון ששוחק אתמול: BMC-שבדיה ניצחה את מקסאפיינס (מקסיקו-סאפיינס) והוכיחה בתזמון מושלם שאת הכסף סופרים במדרגות, קרי: בסוף. זה לא מפתיע, כי ל-BMC-שבדיה יש את M/CONTROL (שפותחה בארץ) – תוכנת תזמון הג'ובים הטובה בעולם, ששולטת במיינפריים ובעולם הקוד הפתוח. בהתאם, תזמנו ה-BMC-שבדים את מהלכיהם במונדיאל הזה עד כה בצורה הטובה ביותר ועלו ברגע האחרון מהמקום השלישי למקום הראשון והקובע.

אחרי שבמשחק הקודם הייתה BMC-שבדיה ידידותית לסאפ-גרמניה והפסידה לה בדקה האחרונה, עלתה הנבחרת הסקנדינבית הפעם עם כל הכלים והתוכנות שלה, שמאפשרים גישה מקיפה ופלטפורמה אחודה, המסייעת לארגוני ITלנהל נכון את התשתיות ושסייעה לה לנהל נכון את המשחק. גם ללא הכוכב הענק שלה, זלטאן אברמוביץ', הביסה BMC-שבדיה – לגמרי הביסה – את מקסאפיינס בתוצאה 3-0.

זיו מנדל, מנכ"ל משותף בג'ון ברייס הדרכה ובמטריקס גלובל. צילום: סאם יעקובסון

זיו מנדל, מנכ"ל משותף בג'ון ברייס הדרכה ובמטריקס גלובל. צילום: סאם יעקובסון

הדבר מוכיח את מה שרואים יותר ויותר בכדורגל העולמי, ובהיי-טק: שכדי לנהל את התשתיות של הארגון בענן, ובכלל, לא צריך בהכרח כוכב בסיסטם (בסגל השחקנים), אלא לבחור את התוכנה הנכונה (המאמן) שינהל לך את הסיסטם בצורה חכמה ויעילה, תוך תזמון הרכיבים השונים למכלול שעובד בשרידות מרבית.

מקסאפיינס, שהייתה אחרי המשחק השני במקום הראשון בבית וחגגה כאילו אין מחר, כמעט עפה, אבל בזכות סמסונג-דרום קוריאה והניצחון שלה על סאפ-גרמניה היא עלתה לשמינית הגמר מהמקום השני, לקרב גדול עם אמזון-ברזיל.

הכישלון של סאפ-גרמניה – השמחה של אמזון-ברזיל

ואם כבר באמזון-ברזיל עסקינן, זו המשיכה אתמול את המסע שלה לשלב הבא עם ניצחון יחסית חלק של 2-0 על סרביה, מה שהביא לכך שהיא עלתה לשמינית הגמר מהמקום הראשון בבית.

אוהדי הנבחרת מארץ הסמבה היו מבסוטים מכך שהיריבים הקשים שלהם מסאפ-גרמניה הפסידו ועפו מהמונדיאל, אבל גם קצת מאוכזבים, כי כך הנבחרת שלהם לא יכולה לסגור את החשבון עם הסאפ-גרמנים בגין התבוסה שהביסו אותם במונדיאל הקודם – 7-1. כמו שסאפ-גרמניה נראתה במונדיאל הזה, האמזון-ברזילאים היו יכולים לנצח אותה ביג טיים, או ביג דטה.

במשחק נוסף, נטורל אינטליג'נס-שווייץ עלתה לשלב הבא לאחר שסיימה בשוויון עם קוסטה ריקה. זה לא פלא, מאחר שנטורל אינטליג'נס עוסקת באתרי השוואות. גם גורלה של קוסטה ריקה – במקרה שלה לחזור הביתה – נקבע עוד לפני המשחק הזה, אבל במונדיאל הנוכחי, כל הנבחרות משחקות עד הדקה ה-90. כלומר, עד שסאפ-גרמניה מפסידה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים