עט לתת: ההיי-טקיסט הקטן כובש פסגות?

אקססוריז "הנסיך הקטן" של מותג היוקרה MontBlanc הוא ציוד משרדי בהיי-סטייל - המתכתב עם הספר האלמותי והאהוב - שישדרג לכם את העסק בקטנה אבל עם המון קסם

28/06/2018 12:57
HiTechStyle

מותג היוקרה מון בלאן (MontBlanc) משיק את "הנסיך הקטן": קולקציית עטים ייחודית שעוצבה כמחווה לדמיון, ומשלבת אלמנטים מתוך הספר המיתולוגי Le Petit Prince.

מותג היוקרה מון בלאן - MontBlanc - קולקציית "הנסיך הקטן". צילום: יח"צ

מותג היוקרה מון בלאן – MontBlanc – קולקציית "הנסיך הקטן". צילום: יח"צ

עסקאות חשובות נחתמות בדרך המסורתית – עם עט ונייר! גם אם נדמה שמרבית הכתיבה עברה להקלדה בסמרטפון או במחשב הנייד, הרי שקסמו של העט לא פג. מותג היוקרה מון בלאן מציע לקהילה העסקית לשרבט חתימה על עסקת היי-טק חשובה בעט הנכון.

הנסיך הקטן כובש פסגות

ספר הילדים המפורסם "הנסיך הקטן", שנכתב על-ידי אנטואן דה סנט אכזופרי, העניק השראה לדורות של קוראים במשך שנים רבות. העלילה, כידוע, סובבת סביב התרחשות דמיונית,ש בה מוצא עצמו המספר, אקסופרי, תקוע במדבר סהרה בשל תקלה במטוסו. שם הוא פוגש צעיר משונה – הנסיך הקטן, גיבור הסיפור – שאליו הוא נקשר במהרה. האיורים בספר מתארים את הנסיך הקטן ואת ההתרחשויות העיקריות, פרי עטו של המחבר, ומוסיפים נופך ייחודי לסיפור כולו.

הספר שהיווה השראה לקולקציה. צילום: יח"צ

הספר שהיווה השראה לקולקציה. צילום: יח"צ

השראה זו מתורגמת כעת בידי המותג היוקרתי מון בלאן, אשר משיק את קולקציית 'הנסיך הקטן', שעוצבה כ"מחווה לדמיון".

עט כדורי של מותג היוקרה מון בלאן - MontBlanc - קולקציית "הנסיך הקטן". צילום: יח"צ

עט כדורי של מותג היוקרה מון בלאן – MontBlanc – קולקציית "הנסיך הקטן". צילום: יח"צ

הקולקציה כוללת סדרת עטים קלאסיים ומחברת מהודרת, עם איורים של הנסיך הקטן ואלמנטים מתוך הספר.  בספר באים לידי ביטוי מספר רעיונות מעמיקים בנוגע לחיים ולאהבה, ומכוונים לזיכרון הילדות הנוסטלגי של הקוראים המבוגרים, ולאו דווקא הילדים.

עט נובע של מותג היוקרה מון בלאן - MontBlanc - קולקציית "הנסיך הקטן". צילום: יח"צ

עט נובע של מותג היוקרה מון בלאן – MontBlanc – קולקציית "הנסיך הקטן". צילום: יח"צ

העטים של מון בלאן, מסדרת Meisterstuck, מעוטרים בדמויות בולטות מהספר, בצורת אלמנטים שונים כתבליט או חריטה – ביניהן הנסיך הקטן, הכוכב הצהוב ככוכב לכת, ודמות השועל. הסדרה מציעה עטי ציפורן ועטים כדוריים, בצד מחברת מהודרת עם כריכה עבה ואיור של הנסיך הקטן, לשרבוט משרדי ב"היי סטייל".

110 שנים של מורשת ויוקרה בכלי כתיבה משובחים

המותג הגרמני-שוויצרי Montblanc מהווה את אחד ממותגי הציוד המשרדי היוקרתיים, האיכותיים והידועים בעולם זה למעלה ממאה שנים.

מותג היוקרה מון בלאן - MontBlanc - קולקציית "הנסיך הקטן". צילום: יח"צ

מותג היוקרה מון בלאן – MontBlanc – קולקציית "הנסיך הקטן". צילום: יח"צ

כיום ניתן לרכוש את המותג בלא פחות מ-6,000 נקודות מכירה וב-500 בוטיקים בלמעלה מ-80 מדינות ברחבי העולם. על אף שהוא מוכר כיום כמותג אקססוריז יוקרתיים, המציע עטים, שעונים, תכשיטים, ארנקים ואף כיסויי טאבלטים מעורות משובחים, את המותג, אשר הוקם בעיר המבורג שבגרמניה ב-1906, ייסדו שלושה אנשי עסקים מתוך כוונה ליצור עיצוב מושלם עבור עט נובע, אותו ראו לראשונה בטיולם לארצות הברית.

כאשר חזרו להמבורג, יצרו קשר עם סוחר כלי כתיבה בכדי לייצר גרסה משלהם למכשיר הקסום. לאחר שנתיים, הציגו השלושה את יצירתם לראווה, ובמהרה הפך העט לשם דבר, עקב החידוש העיקרי בו – עט נובע אשר אינו גורם לכתמים. גם עיצובו של העט היה חדשני, וזכה לכינוי "כיפה אדומה", בזכות גופו השחור ומעין "כובע" אדום שהיה בקצהו. מאז "כיפה אדומה", הפך המותג לשם נרדף לכלי כתיבה מצוינים בעלי מבנה דק.

עם הצגתן של סדרות נוספות של עטים בעלי פיתוחים ושכלולים שונים, הארוזים בעיצוב אומנותי שיסודו במלאכת גילוף אירופאית דקדקנית, הוחלט על הענקת שם חדש למותג – Montblanc, על שם ההר הגבוה ביותר באירופה וכאנלוגיה לפסגות שאותן כבשה החברה. בכדי לשוות לעניין חזות ויזואלי ומוחשית, הוחלט כי סימלה יהיה מעין כוכב לבן, המקביל לששת הקרחונים הנמצאים בפסגת ההר המושלגת.

עט ציפורן של מותג היוקרה מון בלאן - MontBlanc - קולקציית "הנסיך הקטן". צילום: יח"צ

עט ציפורן של מותג היוקרה מון בלאן – MontBlanc – קולקציית "הנסיך הקטן". צילום: יח"צ

פריצת הדרך האמיתית של החברה התרחשה בשנת 1924, עם השקתו של העט הראשון אשר עשה היסטוריה ונחשב עד היום לאייקוני ביותר בעולם, ה-Montblanc Meisterstück, שעם הוצאתו כבש את לבבותיהם ואהדתם של כוכבים ופוליטיקאים מרחבי העולם.

קרבתו של המותג לעולם האמנות אינה מתבטאת רק בעיצובים המרשימים ובעבודת הגילוף. בשנת 1992, ייסדה החברה את "פרס פטרון" האמנות, אשר במהלכו מוענקים פרסים כהוקרה לאנשים המקדמים אמנות ברחבי העולם. כמו כן, מידי שנה משיקה החברה עט יוקרתי במהדורה מוגבלת במיוחד למאורע. בשנת 2006, לציון מאה שנים לפעולתה, חשפה החברה חיתוך יהלום מיוחד, המשכפל את סמל הכוכב של המותג בשלושה ממדים. הישג נוצץ זה הפך את Montblanc לחברה הראשונה בעולם בעלת צורת חיתוך הנגזרת מהלוגו שלה.

מותג היוקרה מון בלאן - MontBlanc - קולקציית "הנסיך הקטן". צילום: יח"צ

מותג היוקרה מון בלאן – MontBlanc – קולקציית "הנסיך הקטן". צילום: יח"צ

את העטים והמוצרים ניתן להשיג בבוטיק של "מון בלאן" בקניון רמת אביב ובממילא, ירושלים, ברשת חנויות פלאנט ובחנויות העטים המובחרות.

מחיר מחברת מהודרת מסדרת "הנסיך הקטן": 346 ₪

טווח המחירים בסדרת העטים: 2,263 ₪ – 4,846 ₪

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים