כך ייעשה לאדם שמשתמש במילה כושי

מנהל יחסי הציבור של נטפליקס חזר על המילה המעליבה כמה פעמים, בהזדמנויות שונות – ופוטר ● הוא הביע חרטה על הדברים וצייץ בטוויטר שהוא חש "נורא"

נטפליקס

מנכ"ל נטפליקס (Netflix), ריד הייסטינגס, פיטר את מנהל יחסי הציבור של החברה, ג'ונתן פרידלנד, לאחר שהשתמש יותר מפעם אחת במילה הלא מקובלת כושי. פרידלנד כיהן בתפקידו שבע שנים ולפי דיווחים שונים השתמש במילה המעליבה במפגש עם עובדי החברה, מה שגרם לכמה מהם לדווח על האירוע להנהלה הבכירה. בעקבות הדיווח הוא זומן לפגישה במחלקת משאבי האנוש, וגם בפגישה זו השתמש באותה המילה.

"האירוע השני הוכיח את חוסר ההבנה העמוקה ושכנע אותי שצריך לפטר את ג'ונתן", כתב המנכ"ל באימייל שנשלח לעובדים שהתלוננו על התנהגותו. "כשאני חושב על כך… הייתי צריך לעשות יותר כדי להשתמש באותו אירוע כבשיעור חשוב לכל אחד בנטפליקס עד כמה מכאיבה ומכוערת המילה הזאת, ושאסור להשתמש בה. עליי לשמש דוגמה טובה יותר באמצעות לימוד והקשבה, כדי שאוכל להיות המנהיג שאנחנו זקוקים לו".

אמנם, עדיין לא ידוע ההקשר המדויק שבו נאמרו המילים המעליבות של מנהל יחסי הציבור, אבל לדברי פרידלנד, שפרסם כמה ציוצים בטוויטר (Twitter) בנושא, מדובר בוויכוח שהיה לו עם הצוות שלו על "מילים מעליבות בצחוק".

"אני עוזב את נטפליקס לאחר שבע שנים. לצערי, לא עמדתי בסטנדרט כשדיברתי בחוסר רגישות עם הצוות שלי על מילים שמעליבות גם כשהן נאמרות בצחוק", הוסיף.

עוד צייץ העובד המפוטר כי "אני חש נורא בקשר למצוקה שגרמה המעידה שלי לאנשים בחברה שאני אוהב, ושבה אני רוצה שכל אחד יחוש שייך ומוערך".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים