"חברות מבינות שהחדשנות בהגנת הסייבר נמצאת בישראל"

"גם בסימנטק הבינו זאת, ואם בעבר החברה לא השקיעה מספיק בשוק הישראלי, ההנהלה החדשה החליטה לרכוש את פיירגלאס ואת Skycure הישראליות, ועל בסיסן להקים כאן מרכז מו''פ", אמר כפיר בירנבוים, מנכ"ל סימנטק ישראל

כפיר בירנבוים, מנכ"ל סימנטק ישראל. צילום: תומר פולטין

"חברות מבינות שכוח האדם הישראלי והאקו-סיסטם המקומי מביאים לחדשנות רבה בסייבר, לפתרונות חדשניים ומקוריים בתחום. גם בסימנטק (Symantec) הבינו זאת, ואם בעבר החברה לא השקיעה מספיק בשוק הישראלי, ההנהלה החדשה החליטה לרכוש את פיירגלאס (FireGlass) ואת Skycure הישראליות, ועל בסיסן להקים כאן מרכז מו"פ, שמונה יותר מ-100 עובדים. חווינו גידול דו ספרתי באחוזים בהיקף המכירות שלנו והכפלנו את כוח האדם בתחום, ואני מעריך כי המגמה הזו תימשך ב-2019", אמר כפיר בירנבוים, מנכ"ל סימנטק ישראל.

בירנבוים דיבר בכנס הלקוחות השנתי שערך הסניף הישראלי של ענקית אבטחת המידע. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, התקיים היום (ג') ברדינג 3 בנמל תל אביב, תחת הכותרת Rethinking Security.

"בתקופה האחרונה סימנטק משקיעה משאבים רבים בסניף הישראלי, והפכנו לאבן שואבת לכוח אדם איכותי ומקצועי עבור החברה. יש לנו מפת דרכים טכנולוגית ברורה", אמר בירנבוים. ככלל, ציין, "סימנטק עברה שינוי כולל בשנתיים האחרונות. חזרנו לשורשים ואנחנו עוסקים באבטחה טהורה. הרכישה של בלו קואט (Blue Coat) ולאחר מכן השינויים ברמת ההנהלה מעבירות מסר: אנחנו לא רק חברה מתחדשת, אלא גם כזו שהטכנולוגיה היא המניעה אותה".

"הטרנספורמציה הדיגיטלית משתקפת גם בסימנטק"

לדברי בירנבוים, "הטרנספורמציה שאותה ארגונים עוברים בדרכם לענן משתקפת גם בסימנטק. החברה נמצאת במקום ייחודי, בולטת בכל ערוצי אבטחת המידע המרכזיים ויכולה לספק מענה נרחב בחצר הלקוח ובמחשוב הענן".

הוא ציין כי "אנחנו מעניקים רמת הגנה גבוהה, מפשטים את תפעול מערכות האבטחה ומוזילים את העלויות שלהן. יש לנו את היכולת להציע לארגונים בשוק המקומי שירותים שיכולים להתמודד עם האיום הצפוי הבא, באמצעות מוצרים המהווים חדשנות משבשת. אנחנו מסייעים לארגונים להתמודד עם האיומים החדשים ביותר ולצד זה, נותנים להם את היכולת לחסוך משאבי מערכת ולאפשר לכמה שיותר משתמשים סופיים לעבוד בצורה חלקה ומאובטחת".

"ההעדפה: לצמצם למספר בודד של ספקים"

אריק וולובסקי, מנהל צוות הנדסה בסימנטק ישראל, אמר כי "ישראל משופעת בסטארט-אפים ומנהלי אבטחת מידע בארץ אוהבים לאמץ פתרונות חדשניים. אלא שהמציאות היא שארגונים מוצאים את עצמם עם עשרות רבות של מוצרי ורכיבי אבטחת מידע, המעמיסים סוכנים על תחנות הקצה. כמו כן, המוצרים הרבים לא תמיד מעודכנים לגרסאות האחרונות ו/או מוגדרים נכון, ולא תמיד מדברים אחד עם השני. כך, בסופו של דבר, רמת ההגנה שמקבל הארגון נפגעת. כולם היו מעדיפים לצמצם נתון זה למספר בודד של ספקים מרכזיים, וזאת מגמה ברורה שאנחנו מזהים בישראל".

אריק וולובסקי, מנהל צוות הנדסה בסימנטק ישראל. צילום: תומר פולטין

אריק וולובסקי, מנהל צוות הנדסה בסימנטק ישראל. צילום: תומר פולטין

"הפתרונות שסימנטק מציעה לארגונים מתאימים לאופי ולפעילות שלהם", סיים. "אנחנו מציעים פתרונות גמישים יותר, עם תאימות למספר רב של יצרנים, וכן פלטפורמת אבטחת סייבר משולבת, המאחדת אבטחה מקומית ובענן – להגנה על משתמשים, מידע, העברת הודעות ואתרים. הפלטפורמה הזו מופעלת באמצעות בינה מלאכותית לזיהוי איומים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים