פליקן-טק תפיץ את תוכנת בדיקות החדירות של פסייסיס בישראל

מדובר בתוכנה המחקה את צורת הפעולה של האקר אנושי, ומבצעת פריצה אתית (Ethical Hacking) ובדיקות חדירות רציפות בעבור מנהלי אבטחת המידע והרשת בארגונים

פליקן טק

בעידן הדינמי של שינויים תכופים בסביבת העבודה, הרשת והאפליקציות בארגונים, נדרשים ארגונים לבצע בדיקות חדירות (Penetration Testing) בצורה סדירה, כדי לוודא שהגנות הסייבר הקיימות אפקטיביות מול איומי האקרים ותוכנות זדוניות. בדיקת חדירות ידנית, המתבצעת לרוב אחת לשנה או אחת לרבעון, היא שירות יקר, שלא נותן מענה מספק ורציף לנוכח שיטות התקיפה המתפתחות בקצב מהיר.

פסייסיס (Pcysys), שנוסדה בסוף 2015 על-ידי יוצאי יחידת עילית בצה"ל, להגנה על נכסים אסטרטגיים הנמצאים בליבת הארגון, פיתחה תוכנה המחקה את צורת הפעולה של האקר אנושי, ומבצעת פריצה אתית (Ethical Hacking) ובדיקות חדירות רציפות בעבור מנהלי אבטחת המידע והרשת בארגונים. פלטפורמת התוכנה של פסייסיס מאפשרת לזהות את הפרצות ואת "ווקטורי התקיפה" בהם צפוי ההאקר הזדוני להשתמש בכדי לחדור לארגון, ומציינת את הדרכים לחסימתם.

סוג חדש זה של תוכנה מאפשר לראשונה לקיים ניטור חדירות רציף של הארגון, על פני כל חלקיו, ולזהות את נקודות תורפה המאפשרות לתוקף להתקדם בהליך התקיפה. ייחודה של התוכנה הוא היכולת לתאר בפירוט רב את נתיבי התקיפה השונים והאמצעים שבהם נעשה שימוש, עד הגעה למערכות הליבה ובסיסי הנתונים, או למידע רגיש אחר, כגון פרטי לקוחות ונתונים פיננסיים.

שיתוף פעולה חדש בין חברת פסייסיס לפליקן-טק (Pelican-Tech), שבמסגרתו תפיץ האחרונה את תוכנת בדיקות החדירות של פסייסיס בישראל, בא לאחר הצלחת המוצר אצל מספר לקוחות בארץ ובחו"ל, ומתוך כוונה להגדיל את מערך ההפצה בשוק הישראלי. פליקן-טק נבחרה מבין מפיצים רבים, בזכות ניסיונה הרב בתחום אבטחת המידע, יכולת היישום ותחזוקת המערכת.

שי ברודצקי, מנכ"ל פליקן טק. צילום עצמי

שי ברודצקי, מנכ"ל פליקן טק. צילום עצמי

שי ברודצקי, מנכ"ל פליקן טק: "חיפשנו פתרון ייחודי אשר ייתן ערך מידי ללקוחות ויפתור בעיה אמיתית בשוק. הפתרון בשילוב הצוות האנושי בפסייסיס לא השאיר מקום לספק שזהו הפתרון המוביל בתחום ה-Automatic Penetration Testing. אני גאה בשותפות ומאמין שפסייסיס בדרך הנכונה להיות הצ'ק פוינט הבאה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים