הורים יחידים ישולבו ללא עלות בקורס QA של ג'ון ברייס

הקורס ימומן באופן מלא על ידי משרד הכלכלה והתעשייה ויאפשר הסבה מקצועית או התעדכנות בתחום ה-QA בעבור מי שלפעמים השקיעו זמן בגידול צאצאיהם ולא היו פנויים למינוף הקריירה אחרי הצטרפות הילד או הילדים לחייהם והפיכתם למשפחה חד-הורית

מוטי חדד, מנהל ג'ון ברייס הדרכה. צילום: יח"צ

ג'ון ברייס הדרכה, זרוע ההדרכה של מטריקס (Matrix), פותחת קורס QA (בדיקת תוכנה) מיוחד, המאפשר להורים יחידים להשתתף בו ללא עלות.

הקורס מיועד להיערך בסניפי ג'ון ברייס הדרכה ברחבי הארץ, במתכונת של קורס בוקר, במשך חמישה חודשים, בימים א'-ה' בין השעות 09:00 עד 16:30. אישור השתתפות ניתן באמצעות משרד הכלכלה והתעשייה. בסיום הקורס יקבלו המשתתפים תעודת הסמכה מטעם ג'ון ברייס, תעודת גמר מטעם משרד הכלכלה בעבור קורס "קורס בדיקות תוכנה – QA – התמחות Foundation – ISTQB" והסמכת ISTQB Certified Tester.

מוטי חדד, מנהל ג'ון ברייס הדרכה, אמר ש"יש לנו את היכולת והניסיון לשלב בשוק ההיי-טק מגוון רחב של אנשי מקצוע, כולל כאלה העושים את צעדיהם הראשונים בתחום. קורס ה-QA שלנו יקנה לבוגרים הכנה מלאה לעולם בדיקות התוכנה, כולל הבנה מלאה של תהליכי עבודה ומימושם, הכרת סביבות העבודה של הבודק האולטימטיבי – מהפיתוח דרך מסדי נתונים ועד לניהול פרויקטי מובייל, הכרת כלי הבדיקות הנפוצים בתחום, ועוד. הסטודנטים ייהנו מליווי מקצועי של מומחי ג'ון ברייס ומטריקס לאורך כל הקורס ומעזרה במציאת עבודה באמצעות מחלקת ההשמה שלנו".

הקורס הוא קורס ייחודי אשר מבוסס על הסמכה בינלאומית ומוכרת בשוק – ISTQB. הוא מספק לבוגריו היכרות עם שלושה עולמות מרכזיים: מתודולוגיות אבטחת איכות תוכנה; כלי ניהול הבדיקות המלווים את בודק התוכנה; והכנה להסמכת הבטחת איכות תוכנה ISTQB, היחידה מסוגה בעולם, אשר הופכת לסטנדרט דה פקטו בשוק של היום.

ההשתתפות בקורס החינמי עשויה להוות דלת לקריירה מוצלחת בתחום ההיי-טק, ולסייע למי שהיו עסוקים בטיפול סולו בצאצאיהם לשוב אל שוק העבודה עם מקצוע נדרש ועכשווי.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. אריאל

    זה רעיון נהדר אבל הרבה אנשים לא בדיוק יודעים מה זה QA,, הרבה מפחדים לעזוב את העבודה שלהם וללמוד תחום חדש, כי יש חשבונות לשלם וילדים. כל המכללות צריכות לקחת בחשבון את האנשים האלו גם ולשלב אותם בחברות ההיטק, מי שמעוניין הנה סרטון קצר שמסביר מה זה QA https://youtu.be/tdhaUAmIm60

אירועים קרובים