נפרדים מהמסנג'ר של יאהו

20 שנה לאחר השקתו ייסגר שירות השיחות המידיות ● היה מבין הראשונים לאפשר שיתוף קבצים בין משתמשים ושיחות קבוצתיות

סוף תקופה. יאהו מסנג'ר. צילום: BigStock

עוד אייקון של עולם האינטרנט והתקשורת הבינאישית הולך לעולמו. עשרים שנה לאחר שהושק תחת השם Yahoo Pager, שירות השיחות המידיות הוותיק Yahoo Messenger סוגר את שעריו. החל מה-17 ביולי השנה השירות כבר לא יהיה נגיש יותר, גם בעבור אלו שהוא כבר מותקן במחשב או בטלפון הנייד שלהם.

ההחלטה על כך התפרסמה בפורום העזרה של יאהו (Yahoo) שהיא כיום, כזכור, חלק מ-Oath שנרכשה בידי וריזון (Verison). וריזון סוגרת זו כבר השנה השנייה ברציפות שירות שיחות מידיות, שכן, בשנה שעברה סגרה את AOL Instant Messenger, שירות עם היסטוריה ארוכה משלו.

Yahoo Messenger בתחילת דרכו היה בין הראשונים להציע תכונות כמו שיתוף קבצים בין משתמשים, שיחות קבוצתיות, ובהמשך אפילו יכולת עבודה יחד עם ה-Live Messenger של מיקרוסופט (Microsoft). גם הוא, כמו שירותים אחרים, לא הצליח לשרוד את ההתמודדות מול פייסבוק (Facebook) ואת המעבר לעולם בו טלפונים הוא העיקר.

במהלך חצי השנה הקרובה החברה תאפשר למשתמשים להוריד את ההיסטוריה שלהם למחשב באמצעות בקשה ייעודית באתר. אין ל-Oath כרגע מחשבות על אפליקציה חלופית, אך היא מפנה לבטא של אפליקציה בשם Squirrel, שנמצאת במצב בטא למוזמנים בלבד ומיועדת לביצוע שיחות קבוצתיות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים