בינת סמך תתפעל את מוקד השירות של נציבות שירות המדינה

זוהי זכיית המשך של החברה בתפעול המוקד ● היקף חוזה התפעול לשנים הקרובות עומד על כעשרה מיליון שקלים

רון ווליכמן, מנכ"ל בינת סמך. צילום: פלי הנמר

בינת סמך מקבוצת רד-בינת תנהל ותתפעל את מוקד השירות של נציבות שירות המדינה. המדובר בזכייה במכרז המשך, שכן בינת סמך הקימה ומתפעלת את המוקד כבר מאז שנת 2012. לאנשים ומחשבים נודע כי מדובר בעסקה רב שנתית, כאשר בכל כמה שנים הנציבות תבחן את המשך הפעילות המשותפת. גורמים בשוק העריכו את היקפה הכולל בסכום של כ-8 עד 10 מיליון שקלים.

מרכז השירות של נציבות שירות המדינה תומך בהליכי הגיוס של מועמדים להיות עובדי מדינה. הוא תומך בשני סוגי לקוחות עיקריים: אלפי המועמדים המגישים מועמדות למשרות בשירות המדינה ומשרדי הממשלה המפרסמים את המשרות.

מוקד רב ערוצי

מוקד השירות של נציבות שירות המדינה פועל באופן רב ערוצי. הוא מספק מענה למועמדים באמצעות טלפון, צ'ט ומערכת האונליין של הנציבות. למועמדים לעבודה ניתן ליווי מלא לאורך התהליך, בין היתר על ידי הכוונה, הדרכה, תמיכה טכנית להגשת מועמדות במערכת האונליין, בירור סטטוס מועמדות למכרזים השונים, שינוי מועדי המיון ועוד. לכל משרה המתפרסמת מטעם משרדי הממשלה נשלחים בממוצע מאות קורות חיים, ובעולם המשרות המורכב והמסועף של שירות המדינה, התמיכה הרב ערוצית היא שירות הכרחי לטובת גיוס עובדים ממוקד.

למשרדי הממשלה ניתנים תמיכה וייעוץ בכל הקשור להתנהלות המכרזים ובפרט בקשות לדחיית מכרז, תנאי סף, ליווי, הדרכה ותמיכה על המערכת המקוונת.

רון ווליכמן, מנכ"ל בינת סמך, אמר כי "המשאב האנושי הינו המשאב היקר והמרכזי במשרדי הממשלה. לפיכך, אופי הפעילות במרכז מחייב אותנו להצבת כוח אדם מקצועי ומיומן המסוגל לתת מענה ופתרון בפניה ראשונה לאחוז גבוה של הפניות הנכנסות למוקד. זאת, תוך ליווי המועמד לאורך כל שלבי התהליך והדרכתו". ווליכמן ציין שהזכייה במכרז ההמשך מצטרפת לזכייה קודמת של החברה במוקד שוק ההון ובמוקד למיצוי זכויות ניצולי שואה.

פולי שוורץ, סמנכ"ל BPO בבינת סמך, הוסיף כי "השקענו ואנו משקיעים רבות בהקמת מוקד מודרני ורב ערוצי בשימור העובדים ובמתן אווירה טובה לעובדים על מנת להבטיח שביעות רצון גבוהה של העובדים וכפועל יוצא מכך שביעות רצון גבוהה מקרב הפונים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים