"היעד: שיתוף התוכן הארגוני גם מחוצה לו"

אומרת דגנית לוי, מנהלת חטיבת פתרונות עסקיים ב-NessPRO ● "יש להעניק פלטפורמה שיתופית שעונה על המגמות הטכנולוגיות בתחום שיתוף המסמכים בענן"

דגנית לוי, מנהלת חטיבת פתרונות עסקיים ב-NessPRO, קבוצת מוצרי התוכנה של נס. צילום: ניב קנטור

"ארגונים נדרשים לשתף מידע בין המשתמשים הפנימיים בארגון לגורמים חיצוניים. זאת, לצד הצורך לשנע את כלל הנתונים בקלות' על מנת להקל על העובדים", כך אמרה דגנית לוי, מנהלת חטיבת פתרונות עסקיים ב-NessPRO, קבוצת מוצרי התוכנה של נס.

לוי דיברה בכנס ניהול התוכן שאותו ערכה NessPRO ללקוחותיה הארגוניים. האירוע, בהפקת אנשים ומחשבים, נערך היום (ה') במלון הרודס בהרצליה, בהשתתפות מאות מלקוחות החברה ותחת הכותרת Documentum is growing with OpenText.

צילום ועריכת וידיאו: ליטל רובינשטיין

לדברי לוי, "המטרה היא להקל על העובדים הצורכים את התוכן ו-'לזרום' עימם. יש להעניק להם פלטפורמה שיתופית שעונה על המגמות הטכנולוגיות בתחום שיתוף המסמכים והתמונות ושמירתם בענן. על זה יש לתת פתרון לניהול שלהם, כדי שתהיה בקרה כמו, למשל, מי הוסיף אילו נתונים באיזה מסמך? כמה גרסאות היו למסמך? מה מחזור החיים שלו? ומהן רמות ההרשאות שצריכות להיות למי שניגש אליו? יש לערוך מעקב כולל על כלל השינויים שבוצעו תוך מתן מעטפת אבטחה. בנוסף, יש לאפשר לקבל את העבודה על פלטפורמה שיתופית זו עבור העובדים במובייל".

"הפתרון היחידי שהוא היברידי"

לוי הציגה לצד אודי שיטרית, מנהל חטיבת PS ב-NessPRO, את פלטפורמת OpenText Core ואמרה כי "היא מספקת יכולת לשיתופיות של מסמכים במקום ציבורי – בענן שלה. הפלטפורמה מאפשרת להמשיך ולנהל את כלל המסמכים באופן היברידי, לרבות את היבטי ההרשאות, ניהול המסמך, מעקב אחרי הגרסאות והטיפול בהיבטי אבטחת המידע. מבחינת חוויית המשתמש, העובדים חושבים ומרגישים שגם כשהגיע מסמך מבחוץ הוא כאילו חלק מפלטפורמת דוקומנטום. מדובר בחוויה אינטואיטיבית, ידידותית למשתמש ומאובטחת. כך, הלקוח מקבל את כל מוצרי אבטחת המידע ש-OpenText פיתחה לצד 80 מחברים (קונקטורים – י"ה) למערכות הליבה הארגוניות, דוגמת ERP ו-CRM, וכן חיבוריות למערכות ניהול התוכן המובילות בשוק".

אודי שיטרית, מנהל חטיבת PS ב-NessPRO. צילום: ניב קנטור

אודי שיטרית, מנהל חטיבת PS ב-NessPRO. צילום: ניב קנטור

שיטרית אמר כי "ייחודיותה של הפלטפורמה היא בהיותה הפתרון היחידי שהוא היברידי שמטפל במסמכים שנמצאים גם בחצר הלקוח, ללקוחות הפנימיים של הארגון, וגם בענן השיתופי של OpenText. יכולת זו מאפשרת עבודה בסביבת מסמכים היברידית ובאינטגרציה בין כלל המסמכים".

"אפליקציה ייעודית לניהול תכנים"

רחלי שריקי, מנהלת תחום פתרונות עסקיים ב-NessPRO, אמרה כי "עד כה, ניהול התוכן (ECM) היה בבחינת עולם די סגור שכלל ניהול מסמכים, עריכה וניהול גרסאות שלהם. המגמה השתנתה והצרכים בארגונים בתחום של ניהול התוכן השתנו. ארגונים רוצים לשתף מסמכים, לנהלם ולאשר תהליכים גם כשהאנשים שעושים זאת נמצאים מחוץ לארגון, ובכך לייעל את העבודה. הפתרונות של דוקומנטום נותנים מענה מידי לכלל הצרכים והדרישות שבעבר היה צריך לפתח ולהתאים לתשתית של הארגונים. המטרה היא לשתף תכנים ארגוניים בתוך הארגון וגם מחוצה לו. זאת, עם מעטפת אבטחת מידע כוללת. בעבר, יש לציין, לא ניתן היה לעשות זאת בצורה מאובטחת".

רחלי שריקי, מנהלת תחום פתרונות עסקיים ב-NessPRO. צילום: ניב קנטור

רחלי שריקי, מנהלת תחום פתרונות עסקיים ב-NessPRO. צילום: ניב קנטור

"אם פעם, ניהול תהליכים היה סובב סביב המסמך, הרי שכיום, המניע לתהליך יכול להיות שיחת טלפון או הזנה של נתון", הסבירה שריקי. "או אז ניתן לקיים תהליך מבוסס ישויות רבות עם הרבה טריגרים, תכנים וקישוריות למערכות התפעוליות בארגון. באמצעות פלטפורמת ה-XCP של דוקומנטום ניתן לשלוט על כל תהליך בתוך הארגון ולאפשר עבודה מחוצה לו, עם XCP Mobile – אפליקציה ייעודית לניהול תכנים ואישור תהליכים. כך, אנחנו מעניקים ללקוחות פלטפורמה שיתופית, שעונה על המגמות הטכנולוגיות בתחום שיתוף המסמכים והתמונות ושמירתם בענן. זאת, לצד פתרון ניהול שלם, לטובת בקרה ועבודה על פלטפורמה שיתופית, עבור העובדים שעובדים במובייל".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים