"ארגונים מחפשים ארכיטקטורה שתאפשר שימוש בדטה להאצת העסקים"

כך הם מגיעים לתוצאות טובות יותר, מהר יותר ועם פחות השקעה", אמר ג'ורג' קוריאן, מנכ''ל נט-אפ ● הוא דיבר בעקבות התוצאות הכספיות של החברה, שהראו על גידול בהכנסות בכלל ובמכירות ה-All Flash בפרט

ג'ורג' קוריאן, גוגל קלאוד. צילום: יח"צ

"ארגונים מחפשים אחר ארכיטקטורה שתאפשר להם להשתמש בנתונים – כדי להאיץ את הביצוע העסקי שלהם. כך הם מגיעים לתוצאות טובות יותר, מהר יותר ועם פחות השקעה", כך אמר ג'ורג' קוריאן, מנכ"ל נט-אפ (NetApp).

קוריאן התראיין לעיתונות הטכנולוגית בעקבות תוצאותיה הכספיות של החברה, שאותן היא פרסמה באחרונה. הנתונים מראים שהכנסות החברה עלו בשנתה הכספית 2018 ב-7% ל-5.9 מיליארד והרווח Non-GAAP זינק ב-25% ל-957 מיליון. לעומת זאת, לפי GAAP הוא צנח ביותר מ-80% ל-76 מיליון. חלק מרכזי מהצמיחה בהכנסות נבע ממכירות אחסון ה-All Flash, שבמהלך השנה זינקו ב-43% ועמדו על 2.4 מיליארד דולר.

לדברי קוריאן, "בגלל החיבור שלנו לכיוון האסטרטגי של הלקוחות, אנחנו מובילים בכל מגזר אפשרי שבו אנחנו נוטלים חלק".
הוא אמר כי "האסטרטגיה של נט-אפ, שבמסגרתה בחרנו להתמקד בכמה פתרונות אסטרטגיים מרכזיים, במיוחד בנושא ה-All Flash, מוכיחה את עצמה כמשתלמת עבורנו. כל התוצאות הכספיות שלנו היו כולן במסגרת או מעל לטווח שנקבע מראש". קוריאן ציין ש-"הפתרונות שלנו כוללים אחסון All Flash, תשתית אחודה, תשתית היפר אחודה וענן היברידי, והמכירות שלהם יצמחו גם בעתיד הקרוב. באופן ברור, המספרים הרבה יותר גדולים עכשיו מאשר הם היו לפני כמה שנים. אנחנו שומרים על צמיחה גבוהה, של יותר מ-20%, כבר כמה רבעונים".

"המומנטום הראשוני החל"

נט-אפ עדיין לא פרסמה נתוני מכירות של קו תשתית ה-HCI ההיפר אחודה שלה וקוריאן אמר ש-"מה שאני יכול להגיד הוא ש-SolidFire ו-SolidFire HCI הם חלק מהמוצרים האסטרטגיים שלנו. המומנטום הראשוני החל, והשנה אנחנו מצפים להרבה יותר מהתשתית ההיפר אחודה שלנו".

"הפתרונות שמייצגים את ההתמקדות של החברה בקו מוצרים חדשני מהווים כעת 76% מההכנסות הכוללות, והם גדלים בצורה משמעותית – של 25% משנה לשנה", הוסיף. "צמיחה זו מייצגת את המומנטום המואץ שאנחנו רואים במפת הדרכים שאותה אנחנו מתווים ללקוחותינו".

קוריאן סיכם באמרו כי "חלק גדול מהחדשנות הזו נובע מההתמקדות של נט-אפ בתוכנה. הערך שלנו תמיד היה בכך – האחוז הגדל ברווח השולי שלנו מיוצג בערך התוכנה שלנו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים