כשחדשנות ובולים נפגשים

בולי כיפת הברזל והצדעה למערך הגנת הסייבר הושקו לרגל שנת ה-70 למדינת ישראל ● הבולים שמייצגים את השילוב של הטכנולוגיה ברמות הכי גבוהות לצורך שמירת הביטחון וגבולות המדינה

בול חדשנות בצה"ל - הגנת סייבר. השירות הבולאי

מתברר שחדשנות טכנולוגית יכולה לבוא לידי ביטוי גם באופן מעט שונה – בבולים לדוגמה.

השירות הבולאי הודיע על הנפקת שני בולים חדשים לרגל שנת ה-70 למדינת ישראל, שמציגים את השילוב של הטכנולוגיה ברמות הכי גבוהות של שמירת הביטחון וגבולות המדינה: כיפת הברזל והצדעה למערך הגנת הסייבר.

הבולים, בעיצובו של רונן גולדברג, מצטרפים לשורה ארוכה של בולים שהונפקו לאורך השנה בכדי לחגוג את החדשנות הישראלית ואת מיקומה של ישראל בחזית בכל היבט שלה – מחקלאות ורפואה, דרך תקשורת וטכנולוגיה, וכאמור עד החדשנות שבאה לידי ביטוי גם בצבא.

בול חדשנות בצה"ל - כיפת ברזל. השירות הבולאי.

בול חדשנות בצה"ל – כיפת ברזל. השירות הבולאי.

בול כיפת הברזל מציג שיגור של טילים מסוללה הממוקמת בפאתי העיר שעליה היא מגינה. בבול הגנת סייבר מוצגים חיילים בעמדות מחשב, היוצרים הגנה וירטואלית מפני מתקפות סייבר. שובלי הבולים, שנושאים את הערכים 2.50 שקלים ו-4.10 שקלים בהתאמה, מציגים לראווה את סמלי היחידות המתאימות.

שני הבולים משולבים יחד עם כ-20 בולים אחרים בגיליון מיוחד שמציג את כל בולי החדשנות שהנפיקה הרשות.

אלחנן שפירא, מנהל השירות הבולאי. צילום: הדר אירועים מודיעין.

אלחנן שפירא, מנהל השירות הבולאי. צילום: הדר אירועים מודיעין.

"בולי ישראל משמשים כשגרירים של מדינת ישראל ומייצגים את הישגי המדינה בתחומים רבים בנדודיהם ברחבי העולם. גיליון החדשנות ובולי כיפת ברזל והגנת סייבר מצדיעים לצה"ל ולמדינת ישראל על ההישגים המרשימים, ויישאו איתם את המסר בכל העולם", אמר אלחנן שפירא, מנהל השירות הבולאי.

הבולים החדשים יוצגו לראשונה באופן רשמי היום (א'), ה-27 במאי, בפתיחת תערוכת "אליפות העולם בבולאות ישראל 2018" שתערך בירושלים.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. מנחם לדור

    חברים, כדאי להציג את הבולים נכון. רצוי להעמיד אותם, כדי לראות נכון את הציור ולא להשכיבם רק כדי לקרוא את הכיתוב יום טוב

אירועים קרובים