עליות ל-Nice: ההכנסות גדלו ב-10%; זינוק במכירות הענן

החברה ממשיכה לגדול בתחום הענן, עם צמיחה של 32% במכירות ● עליות יפות נרשמו גם ברווחיות של החברה - עקב ריסון בהוצאות

ברק עילם, מנכ"ל נייס.

Nice פתחה את השנה במגמה חיובית והציגה ברבעון הראשון עליות בהכנסות וברווח הנקי – כך עולה מהתוצאות שהחברה פרסמה היום (ה'). עקב הריסון הבולט שרשמה החברה בהוצאות שלה, הרווחיות אף גדלה בשיעור דו ספרתי. כך גם ההכנסות מענן, שהמכירות הרבעוניות של החברה בתחום חצו את קו 100 מיליון הדולרים.

על פי הנתונים, בשלושת החודשים הראשונים של השנה עלו ההוצאות הכלליות של Nice ב-8.49% ל-301.27 מיליון דולר וההכנסות גדלו ב-9.75% ל-335.44 מיליון. מכירות המוצרים אמנם פחתו ב-10.35% ל-61.37 מיליון דולר, אולם מכירות השירותים גדלו ב-7.45% ל-170.22 מיליון דולר ואלה של שירותי הענן זינקו ב-31.88% ל-103.86 מיליון.

כאמור, החברה רשמה עליות בולטות גם ברווחיות: הרווח הנקי הרבעוני לפי GAAP זינק ב-36.07% והרווח למנייה לפי חישוב זה – ב-32.14% ל-37 סנט. שלא לפי GAAP נרשמו עליות מתונות יותר: הרווח הנקי גדל ב-17.06% ל-64.5 מיליון דולר והרווח למנייה רשם עלייה של 15.73% ל-1.03 דולר. הרווח התפעולי לפי GAAP צמח ב-22.32% ל-34.2 מיליון דולר והרווח התפעולי Non-GAAP עלה ב-13.86% ל-83.8 מיליון.

עוד עולה מהנתונים כי ההוצאות הגולמיות של Nice גדלו ברבעון ב-2.4% ל-118.52 מיליון דולר, הרווח הגולמי עלה ב-14.24% ל-216.93 מיליון והרווח הגולמי השולי עמד על 64.67%.

והרי התחזית

החברה מעריכה כי ההכנסות שלה ברבעון השני יעמדו על בין 338 מיליון ל-348 מיליון דולר והרווח למנייה ינוע בין דולר אחד ל-1.06 דולר. בשנה כולה היא צופה הכנסות של בין 1.43 מיליארד ל-1.46 מיליארד דולר ורווח נקי למנייה של בין 4.43 ל-4.63 דולר.

ברק עילם, מנכ"ל Nice, סיכם את הרבעון באמרו כי "אנחנו שמחים לפתוח את השנה עם תוצאות חזקות, שבאות לידי ביטוי בצמיחה בהכנסות בכלל ובגידול של 32% בהכנסות מענן. יתר על כן, אנחנו ממשיכים לרשום הכנסות מענן המאופיינות ברווחיות גבוהה יותר. חל גידול במספר הלקוחות המאמצים את פלטופרמת הענן שלנו בכל פלחי השוק, כולל מספר הולך וגדל של ארגונים גדולים, עם יותר מ-1,000 נציגים במרכזי השירות שלהם. כמו כן, אנחנו חותמים על חוזים בני שבע ושמונה ספרות".

הוא ציין כי "ההשקעות שלנו בחדשנות – בייחוד בתחומי הענן, האנליטיקה והבינה המלאכותית – מציבות אותנו בעמדה ייחודית, שמחזקת את מעמדנו התחרותי".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים