אקורייט תשווק ותפיץ בישראל את פתרונות ניהול הנתונים של Trifacta

Trifacta מפתחת ומשווקת פלטפורמת Data Preparation שמאפשרת לקצר ולייעל את תהליכי הכנת המידע לניתוח, ולהפוך אותם לאינטואיטיביים

יוסי רודריק, מנכ"ל קבוצת UCL ומייסד חברת אקורייט. צילום: יח"צ

אקורייט (aQurate), חברה בקבוצת UCL שפועלת בעולם ניהול הנתונים וסביבות Big Data, הודיעה היום (ד') כי תייצג בבלעדיות בישראל את Trifacta, ספקית פלטפורמה לעולמות ה-Data Wrangling וה-Data Preparation. במסגרת ההסכם, אקורייט תשווק ותפיץ את פתרונות Trifacta, ותגייס רשת של שותפים ואינטגרטורים שיתמחו בהטמעת פתרונותיה.

Trifacta מפתחת ומשווקת פלטפורמת Data Preparation שמאפשרת לקצר ולייעל את תהליכי הכנת המידע לניתוח, ולהפוך אותם לאינטואיטיביים. מוצרי החברה מיועדים לסייע לאנליסטים לחקור, לתפעל ולהעשיר מידע גולמי, ולהפוך אותו לנקי ומובנה. החברה משתמשת בתהליך העברת המידע מגולמי לנקי בטכנולוגיות לימוד מכונה, ויזואליזציה של המידע, אינטראקציות אדם-מכונה ועיבוד מקבילי, המיועד לשימושם של משתמשים שאינם טכנולוגים ולהכנת המידע לאנליטיקה עסקית. המוצר שלה מאפשר להפוך את המידע מגולמי לכזה שניתן להפיק ממנו תובנות עסקיות.

יצוין כי Trifacta הוקמה ב-2012, בעקבות מחקר בן 15 שנים שבוצע על ידי חוקרים מהאוניברסיטאות האמריקניות ברקלי וסטנפורד. על לקוחות החברה נמנים יותר מ-8,000 ארגונים מסביב לעולם, בהם גוגל (Google), שמפעילה את שירות ה-Data Preparation שלה על בסיס פלטפורמת Trifacta.

אקורייט, שבראשה עומדים המנכ"ל, יוסי רודריק, ומנהל הטכנולוגיות הראשי, קוסטין מרזאה, מייצגת בישראל בבלעדיות גם את פתרונות Talend לעולמות ניהול הנתונים וה-Big Data.

רודריק ציין כי "הכלי של Trifacta מיועד לאנליסטים, אקטוארים ולכל גורם שמנסה לצלול בצורה עצמאית לתוך אגמי המידע הארגוניים – בין אם מדובר במקורות מידע פורמליים ומובנים, או בכאלה גולמיים ולא מובנים – ולאפשר ראיית עומק לתוך הנתונים והמגמות ללא כתיבת קוד".

הוא הוסיף ש-"המגזר הארגוני בישראל מתמודד עם המעבר לעולמות הדיגיטל בין השאר על ידי שדרוג היכולות הנוגעות לטיפול במידע ונתונים הנצברים בארגון. אבן קריטית וחשובה במארג הטכנולוגי הזה היא כלי אוטומטי לאנליסט, כמו זה של Trifacta, לצרכי טיוב, תקנון ואיחוד נתונים בצורה אינטראקטיבית. בתהליך פשוט וקצר ניתן לתקף מודלים חדשים ולקצר את הזמן הנדרש להפיכת המידע הגולמי לתובנות עסקיות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים