אתר הדרושים Glassdoor נרכש על ידי חברה יפנית ב-1.2 מיליארד דולר

האתר, השני בגודלו בתחום בארצות הברית, נקנה על ידי חברת משאבי האנוש Recruit אחזקות ● הוא מתאפיין בכך שהוא מספק ביקורות על מקומות עבודה ומעסיקים

איך אומרים חיפוש עבודה ביפנית? Glassdoor

אתר הדרושים האמריקני Glassdoor נרכש תמורת 1.2 מיליארד דולר על ידי ענקית משאבי האנוש היפנית Recruit אחזקות.

החברה, שהמטה שלה ממוקם במיל ואלי שבקליפורניה, מתגאה ב-59 מיליון משתמשים חודשיים פעילים על הפלטפורמה שלה, שמשמשת לחיפוש עבודה ולגיוס עובדים, ובבסיס נתונים של יותר מ-770 אלף חברות ב-190 מדינות.

Glassdoor, שנוסדה כבר לפני כעשור, תישאר לפעול כ-"חלק מובחן ונפרד" של מגזר עסקי הטכנולוגיה ב-Recruit – שפועלת מטוקיו ושמעסיקה יותר מ-45 אלף עובדים.

במקור, נבנתה הפלטפורמה של הנרכשת עבור עובדים, במטרה לאפשר להם לחלוק מידע ולכתוב ביקורות על מקומות עבודתם, המשכורות שלהם וסביבת העבודה. החברה נודעה בזכות הדירוג שסיפקה למנכ"לים, ובשלב מאוחר יותר היא גדלה והפכה לאחד מאתרי הדרושים הגדולים בעולם, והשני בגודלו בארצות הברית.

"החבירה ל-Recruit מאפשרת לנו להאיץ את החדשנות והצמיחה שלנו, כדי לסייע למחפשים למצוא עבודה וחברה שהם אוהבים, תוך כדי סיוע למעסיקים לשכור מועמדים איכותיים", אמר רוברט הוהמן, מנכ"ל ומייסד שותף של Glassdoor.

"חיפוש משרות באמצעות ביקורות על המעסיק הופך להיות יותר פופולרי, כך שלקנות את Glassdoor לא רק מביא ל-Recruit יותר משתמשים, אלא גם מחזק את פלטפורמת משאבי האנוש הקיימת שלה", אמר יושי קוואמוטו, אנליסט ב-Haitong International Japaninvest KK, לבלומברג (Bloomberg). לדבריו, "החברה משלמת פי שבעה עבור הרכישה – וזה לא גבוה. הרכישה תגביר את התחרותיות של הרוכשת ולכן, בסך הכל, זה חיובי עבור Recruit".

העסקה תצא לפועל כבר בסוף הקיץ, בכפוף לאישור הרגולטורים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים