ה-Outlook של מיקרוסופט מקבל עדכון ורענון

קצת אחרי שהמתחרה, גוגל, הכניסה תמורות דרמטיות ל-Gmail, מציגה מיקרוסופט חידושים ושכלולים לשירותי המייל שלה; מה כולל העדכון?

Outlook. אילוסטרציה: BigStock

מיקרוסופט (Microsoft) מציגה עדכון חדש בעבור תוכנת הדואר שלה, Outlook, בגרסתה השולחנית.

באופן מקרי, או שלא, ההודעה על העדכון החדש מגיעה מספר ימים בלבד לאחר שגוגל (Google) הודיעה על עדכון מסיבי למדי בשירות הדואר שלה Gmail, עם תכונות שמכוונות בעיקר למשתמשים עסקיים, ואם תאימות לאפליקציית המשימות החדשה שלה Tasks.

אחד החידושים המעניינים הוא אפשרות להוסיף תזכורות לתשלום – ברגע ש-Outlook מזהה שהודעת דואר כוללת בתוכה חשבונית שעלינו לשלם, היא בודקת מה התאריך האחרון לתשלום, מוסיפה אותו ללוח השנה ואף דואגת לשליחת התראה כמה ימים לפני המועד האחרון.

עוד חיבור בין היומן לתיבת הדואר הוא אפשרות לקבל הצעות למקומות שבהם ניתן לקיים פגישות, בהתאם לניתוח של אנשי הקשר המשולבים בהודעה, ותוך שאיבת מידע מ-Bing – שירות החיפוש של מיקרוסופט.

כן יהיה מעקב אחר ניהול פגישות, כך שכל משתתף יוכל, לדוגמה, לראות מי כבר שלח הודעת אישור, גם אם הוא לא זה שיזם את הפגישה, ומעקב מדויק אחר אזורי זמן יאפשר להתאים את המידע ואת לוחות הזמנים למיקום הנוכחי.

עוד תכונה חדשה באה לידי ביטוי כשמשתמש רוצה לשלוח הודעת תשובה בעת שהוא מכותב להודעה המקורית כ-BCC. במקרה כזה הוא יקבל הודעה מתאימה, וזאת כדי למנוע ממנו לעשות זאת.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים