נטפליקס שברה את התחזיות – והגדילה את מספר המנויים ברבע

מספר המנויים על שירותיה עמד בתום הרבעון הראשון של השנה על 125 מיליון ● בהתאם, התוצאות הכספיות שלה רשמו עליות יפות

נטפליקס

נטפליקס (Netflix) ממשיכה לצבור פופולריות – והתוצאות הכספיות שלה עולות בהתאמה. על פי הנתונים שפרסמה החברה, מספר המנויים המשלמים שלה עמד בסוף הרבעון הראשון של השנה על 125 מיליון – זינוק של 25% לעומת מספרם בתום הרבעון הראשון אשתקד. בסך הכל, מהווים המשלמים 95% מכלל מנויי החברה.

מדיווחי החברה עולה כי מספר המנויים שהצטרפו לשירותיה ברחבי העולם במהלך הרבעון – 7.5 מיליון – היה גדול בהרבה מהתחזיות שלה, שעמדו על 6.6 מיליון מצטרפים חדשים. בשלושת החודשים הראשונים של 2017, לשם השוואה, הצטרפו אליה 4.9 מיליון מנויים בלבד. מרבית המנויים החדשים של החברה – כ-5.5 מיליון – הם מחוץ לארצות הברית.

ההכנסות של נטפליקס זינקו במהלך הרבעון בכ-40% ועמדו על 3.7 מיליארד דולר, כאשר כמעט חצי מיליארד מהן הגיעו משיווק וכ-300 מיליון – מטכנולוגיה ופיתוח. הרווח הנקי שלה האמיר ב-63% ועמד על 290 מיליון דולר וכך גם הרווח למנייה, שהגיע ל-67 סנט. גם בסעיפים התפעוליים רשמה נטפליקס עליות נאות, כאשר הרווח התפעולי צמח ב-42% לכ-447 מיליון דולר.

נטפליקס ממשיכה ליצור סדרות חדשות מעוררות עניין כמו Stranger Things ו-Queer eye, לצד סדרות ותיקות יותר כמו הכתר ונרקוס. גם בית הקלפים עוררה בחודשים האחרונים עניין, אם כי בהקשר שלילי, עקב ההאשמות נגד כוכב הסדרה, קווין ספייסי, בהטרדות מיניות, וההחלטה לסיים אותה בעונה הקרובה – ובלעדיו. לעומת זאת, בעולם הקולנוע נטפליקס כמעט שלא נוחלת הצלחה, ופסטיבל קאן היוקרתי אף סירב להקרין סרטים שלה ולקבל אותם לתחרות.

החברה צפויה להציע עד סוף 2018 כ-700 תכניות ואף שכרה באחרונה את שירותיו של המפיק ריאן מרפי, שבין ההפקות שהוא עומד מאחוריהן נמצאת סדרת הלהיט Glee.

תחום בולט אחד שנטפליקס טרם נכנסה אליו הוא החדשות. טד סרנדוס, מנהל התוכן הראשי של החברה, הכחיש את הספקולציות שלפיהן היא עומדת לעשות זאת ואמר כי "אנחנו לא מתכוונים להתרחב משם, מעבר לסרטי התעודה שאנחנו מפיקים".

נטפליקס, שהעלתה לקראת סוף השנה הקודמת את מחיר החבילה הבסיסית שהיא מציעה, צופה לגייס ברבעון הנוכחי 6.2 מיליון מנויים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים