ראש עיריית טביליסי נפגש עם ברקת וחולדאי – כדי לקדם שת"פ טכנולוגי

קאחה קאלדזה בא ללמוד מהישראלים כיצד להטמיע בעירו טכנולוגיות מתקדמות ● הוא הגיע להסכמים עם עמיתיו מירושלים ומתל אביב, כולל בתחום הטכנולוגי

מימין: ראש עיריית טביליסי, קאחה קאלדזה, וראש עיריית ירושלים, ניר ברקת. צילום: שגרירות גיאורגיה בישראל

קאחה קאלדזה, ראש עיריית טביליסי, בירת גיאורגיה, הגיע באחרונה לישראל יחד עם משלחת של הפרלמנט הגיאורגי וערך פגישות עם ראשי הערים ניר ברקת מירושלים ורון חולדאי מתל אביב-יפו. בפגישות נטל חלק גם שגריר גיאורגיה בישראל, פאאטה קלאנדזה.

קאלדזה, שממלא את תפקידו כראש עיריית טביליסי מזה שנה וחצי וכיהן קודם לכן כשר האנרגיה של המדינה, מוכר בשל העובדה ששיחק בעבר ככדורגלן בקבוצת מילאן האיטלקית ובנבחרת גיאורגיה.

בפגישות דובר על העמקת שיתופי הפעולה העסקי-כלכלי והטכנולוגי של טביליסי עם הערים ירושלים ותל אביב, תוך דגש על חשיבות יישום טכנולוגיות מתקדמות ברמה העירונית.

מימין: ראש עיריית טביליסי, קאחה קאלדזה, וראש עיריית תל אביב-יפו, רון חולדאי. צילום: שגרירות גיאורגיה בישראל

מימין: ראש עיריית טביליסי, קאחה קאלדזה, וראש עיריית תל אביב-יפו, רון חולדאי. צילום: שגרירות גיאורגיה בישראל

בפגישה עם ברקת אמר קאלדזה כי הוא רוצה ליישם בטביליסי את הניסיון הרב שיש בירושלים בשימוש בטכנולוגיות מתקדמות ובפיתוח השירותים העירוניים. השניים סיכמו לקיים מפגש של פורום עסקי ביוני הקרוב בבירת גיאורגיה, בשיתוף אנשי עסקים משתי המדינות, בו ידונו בהשקעות משותפות ובהזדמנויות עסקיות בתחומי הנדל"ן, התיירות, ההיי-טק ועוד, וכן יוצגו פרויקטים מעניינים להשקעות משותפות.

בפגישתו עם חולדאי הציג לו קאלדזה פרויקטים שנעשים בטביליסי והשניים שמו דגש על העמקת שיתוף הפעולה בתחומי הכלכלה, התרבות, התיירות והעסקים. ראש עיריית טביליסי ציין שמטרתו היא להטמיע טכנולוגיות מתקדמות בעירו, במטרה לאפשר לתושביה להיות מעורבים יותר בעשייה העירונית, וציין שהוא שמח על שיתוף פעולה בעניין זה עם תל אביב, שנחשבת לאחת הערים המובילות בתחום. שני ראשי הערים סיכמו על הקמת קבוצות עבודה משותפות בנושא השימוש בטכנולוגיות עירוניות מתקדמות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים