עיצוב חדש ל-Gmail בדרך אלינו

הענקית הודיעה לצוות שלה על שינויים, שעיקרם מראה חדש ונקי יותר, ונראה שהם יושקו בהדרגה החל מבעוד כמה שבועות ● בחברה אישרו את העיצוב מחדש, אולם מסרו כי הם צריכים עוד קצת זמן כדי לצאת בהודעה רשמית

אפשרויות רבות נוספות בלחיצה אחת. ג'ימייל

הממשק של Gmail עומד לעבור עדכון ולקבל מראה חדש ורענן – כך עולה מדיווח שמסרה גוגל (Google) למנהלי הצוות שלה. השינוי יכלול, כנראה, גם כמה תכונות חדשות, שמטרתן להפוך את הממשק להרבה יותר קל לשימוש ונטול עומס מיותר.

גוגל לא חשפה פרטים על העיצוב החדש ואופיו, אבל לפי הרושם המתקבל מהדיווח, שהגיע לידי The Verge, נראה שהוא ישדרג בעיקר את האפליקציה של Gmail. עם זאת, החברה הבטיחה בדיווח גם "מראה נקי ורענן ל-Gmail באינטרנט", עם תכונות חדשות כגון תגובה חכמה (Smart Reply), היכולת להשהות מיילים ולהפעיל עליהם מעין נודניק (Snooze) ותמיכה לא מקוונת בשירות.

מספר צילומי מסך שדלפו חשפו גם את תצוגת ברירת המחדל להצגת קבצים מצורפים של תמונות או קבצי Drive. התצוגה החדשה אמורה לאפשר הבנה קלה של המייל, על ידי ביטול הצורך לפתוח בנפרד קבצים מצורפים או קבצי Drive.

עוד מסתמן כי היומן (Google Calendar) צפוי להיות משולב יותר עם ה-Gmail, כך שמשתמשים יוכלו לעיין בפגישות שלהם או בפרטים אחרים ישירות מתוך ההודעה עצמה, באמצעות בר צדדי שיצורף אליה. לחיצה עליו תחשוף את כל הפגישות בלוח השנה ופרטים אחרים החלים בתאריך שמצוין בהודעה הספציפית.

עוד ב-Gmail החדש: אפליקציות הרחבה

הענקית גם מעוניינת לפתות מפתחים לבנות אפליקציות הרחבה שישולבו בשירותי Gmail. כמו כן, כפתור גישה קלה (Easy Access) חדש מתוכנן כנראה להיכלל בבר הצד, כך שמשתמשים יוכלו לגשת ליישומים בנוחות.

העיצוב החדש של ג'ימייל יהיה זמין בשבועות הקרובים כתכנית גישה מוקדמת ללקוחות G Suite ולחשבונות Gmail אישיים. החברה מחפשת לבדוק את התוספים הקריטיים של דפדפן כרום (Chrome), בכדי לוודא שחוויית השירות החדש תואמת אותם, לפני שהיא הופכת אותה לזמינה באופן נרחב.

גוגל אישרה את העיצוב המחודש ל-The Verge, אולם מסרה כי היא צריכה עוד קצת זמן כדי להציג את השינויים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים