פלייטק רכשה את SNAITech במיליארד דולר

החברה שהוקמה בידי טדי שגיא רכשה 70.6% מהמניות הרגילות שהשיקה הנרכשת ישירות מבעליהן

פלייטק ו-SNAITech

פלייטק (Playtech), החברה המתמחה בתוכנות ומשחקי ההימורים שהוקמה בידי טדי שגיא, רכשה את מניות הרוב של SNAITech האיטלקית. בעסקה שהיקפה עומד על 1.05 מיליארד דולרים, רכשה פלייטק 70.6% מהמניות הרגילות שהשיקה החברה הנרכשת ישירות מבעליהן.

לאחר השלמת התהליכים תידרש להציע גם לשאר בעלי המניות לרכוש מהם את מה שברשותם בתנאים דומים, מה שיכול להביא את העסקה לסכום כולל שיתקרב ל-1.5 מיליארד דולרים. זה אמור להתרחש עד לרבעון האחרון של השנה, בהתאם כמובן לאישור הרגולטורים, ופלייטק תממן את העסקה בשילוב של מזומנים ואגרות חוב חדשות.

מעבר להגדלת הנוכחות של החברה בשוק ההימורים המקוון באיטליה, מדובר במהלך של פלייטק שמחזקת את המעמד שלה בשווקים בהם ההימורים מוסדרים.

למעשה בעקבות הרכישה, 78% מהרווחים של החברה אמורים להגיע מפתרונות הימורים מקוונים שהיא מציעה בשווקים מוסדרים. הרכישה האיטלקית הזו מגיעה זמן קצר יחסית אחרי שזכתה בחוזה בלעדי עם חברת הלוטו הלאומית של פולין, Totalizator Sportowy, לאספקת שירותים ופלטפורמת משחקי הימורים.

ל-SNAITech, שרשמה ב-2017 הכנסות של 890 מליון יורו, יש למעלה מ-1,500 נקודות להימור ברחבי איטליה ומעבר למשחקי קזינו מקוונים היא מציעה גם אפשרות להמר על מירוצי סוסים ועל תחרויות ספורט שונות אחרות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים