מלם תים תטמיע Open Text בקרן הפנסיה גילעד

עלות הפרויקט לניהול המסמכים בארגון - כמיליון שקלים ● יואב ערמוני, מנכ"ל קרן גילעד: "המערכת תביא לשיפור נגישות המידע ותגדיל את השקיפות מול לקוחותינו, כמו גם תשפר ותייעל את תהליכי העבודה בחברה"

יואב ערמוני, מנכ"ל קרן גילעד. צילום: נדב כהן יונתן

מלם תים תטמיע מערכת ECM (ניהול תוכן ארגוני) בגילעד – קרן גמלאות לעובדים דתיים. הפרויקט ייארך חמישה חודשים ועלותו מוערכת בכמיליון שקלים.

הפרויקט יכלול הקמה, תחזוקה ותפעול פתרון ניהול מסמכים דיגיטלי, מבוסס על מערכת OpenText Content Management.

קרן גילעד הוקמה בשנת 1959, ובמשך כל שנות פעילותה השיגה עודף אקטוארי. הונה הצבורי עומד, נכון לסוף שנת 2016 על כ-10 מיליארד שקלים. כ-500 מעסיקים מבטחים את עובדיהם בגילעד, ביניהם: אוניברסיטת בר אילן, בנק המזרחי, מעונות אמונה, פלאפון, קבוצת מוטורולה ישראל, קיבוצים, מכללות אקדמיות, מרכז ישיבות בני עקיבא ועוד.

Open Text, שמלם תים היא נציגתה בישראל, מפתחת מערך פתרונות לניהול מסמכים, התומך באופן אינטגרלי בתהליכי העבודה בארגון וכן בכל מחזור החיים של פריט תוכן בארגון – החל מיצירתו, אחסונו, ניהולו, וכלה בארכוב הפריט לאורך זמן. המערכת מסייעת לנהל את המידע הלא מובנה, תוך חיסכון כספי, ייעול התפעול ואפשרות לשמר את התוכן הנדרש על פי החוק.

לדברי יואב ערמוני, מנכ"ל קרן גילעד, "בחרנו בפתרון של Open Text על מנת להביא לשיפור נגישות המידע ולהגדיל את השקיפות מול לקוחותינו, כמו גם לשיפור וייעול תהליכי העבודה בחברה. המערכת תשמש כתשתית הארגונית של גילעד לניהול מסמכים, עם אינטגרציה למערכות התפעוליות והיא תעמוד בדרישות הרגולציה ודרישות אבטחת המידע".

לירון טבק, מנהלת תחום ECM בקבוצת מלם תים. צילום: יח"צ

לירון טבק, מנהלת תחום ECM בקבוצת מלם תים. צילום: יח"צ

לירון טבק, מנהלת תחום ECM בקבוצת מלם תים, ציינה כי "Open Text תהווה פתרון כלל ארגוני לניהול של המידע בקרן גילעד. המערכת תאפשר לה לבצע טרנספורמציה דיגיטלית, כולל פתרון חדר סריקה מרכזי. המערכת תייצר שקיפות מלאה בחברה, עם שיתוף ידע מקסימלי. היא תהווה מאגר מרכזי אחד, אשר יאפשר לאתר את המסמכים בארגון באופן פשוט ומהיר, וכך להביא לחסכון משמעותי בזמני העבודה. בפרויקט תוטמע גרסה 16 של המוצר, הכוללת ממשק משתמש חדש, מבוסס HTML5".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים