One1 הטמיעה מערכת NetSuite בסודה סטרים במאות אלפי שקלים

הפרויקט כלל מודולים לניהול כל מערך הפעילות הפיננסית של החברה, כגון מודול תמיכת לקוחות, מעקבים לוגיסטיים ומלאי, וניהול הזמנות

סודה סטרים

One1 השלימה באחרונה פרויקט להטמעת מערכת NetSuite ERP בסודה סטרים אוסטריה. הפרויקט נוהל בשיתוף פעולה בין חטיבת NetSuite ב-One1 לחברת יישום מקומית – שותפה של One1. הוא ארך חצי שנה והיקפו הכספי מוערך במאות אלפי שקלים.

סודה סטרים אוסטריה היא חברה בת של קבוצת סודה סטרים הבינלאומית, שהיא חברה ישראלית שפעילה ב-45 מדינות בעולם ומעסיקה יותר מ-2,500 עובדים. החברה האוסטרית היא מפיצה בלעדית של מוצרי סודה סטרים במדינה ומנהלת תהליכים תפעוליים עם מערך הפצה ומכירות עצמאי.

הפרויקט להטמעת מערכת ה-NetSuite בחברה כלל מודולים לניהול כל מערך הפעילות הפיננסית, כגון מודול תמיכת לקוחות, מעקבים לוגיסטיים ומלאי, וניהול הזמנות.

לדברי ניר רכב, מנמ"ר סודה סטרים, "בחרנו ב-NetSuite לשם תמיכה בפעילות החברה בעולם, משום שהיא מערכת ענן אמיתית, רב חברתית ורב מטבעית, מערכת קלה וידידותית לתפעול, שמאפשרת לנו לקבל מידע עסקי אחיד בזמן אמת. One1 השלימה את הפרויקט יחד עם השותף המקומי בהתאם לתכנית המקורית".

רומן מיטשל, מנהל חטיבת ה-NetSuite של One1, ציין כי "הפרויקט בסודה סטרים אוסטריה מצטרף לשורה של פרויקטי NetSuite שהחטיבה העלתה לאוויר בשנה האחרונה, ולכ-20 פרוייקטי NetSuite נוספים שהשלמנו". מיטשל הוסיף כי "אנחנו מאמינים שטכנולוגיית הענן היא מפתח עיקרי להצלחה ולהשגת יתרון תחרותי עבור כל חברה בכל תעשייה, והטכנולוגיה של NetSuite תומכת במודלים העסקיים של סודה סטרים, הכוללים אתגרים ניהוליים בפריסה גלובלית".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים