ברכות לרך הנולד: אפל חשפה iPad חדש

את המכשיר החדש היא מייעדת לשוק הצרכני הבינוני ומטה, תוך קריצה חזקה לתחום החינוך בו היא תנסה להתחרות במכשירי ה-Chrome OS הזולים יחסית של גוגל

מחירים לא מספיק אטרקטיביים. iPad. צילום: BigStock

אפל (Apple), בהתאם לציפיות, הכריזה על עדכון של טאבלט ה-iPad שלה. את המכשיר החדש היא מייעדת לשוק הצרכני הבינוני ומטה, תוך קריצה חזקה לתחום החינוך בו היא תנסה להתחרות במכשירי ה-Chrome OS הזולים יחסית של גוגל (Google).

אחד השינויים הבולטים בטאבלט עם מסך ה-9.7 אינץ', הוא המעבד שלו. באפל החליטו לשדרג אותו מ-A9 ל-A10 Fusion, מעבד שהיא שילבה כבר לפני יותר משנה וחצי ב-iPhone 7. שינוי בולט אחר הוא האפשרות להשתמש, בפעם הראשונה בטאלבט צרכני של אפל, בעט האלקטרוני הקנייני של החברה, Apple Pencil. העט לא מגיע כחלק מהערכה, והוא יעלה 99 דולר.

אפל חשפה את ה-iPad החדש בכנס ייעודי, ומעבר לטאבלט עצמו הציגה גם כלים ייעודיים לתחום החינוך, כולל Schoolwork שהוא כלי שמאפשר למורים לשלוח מטלות לתלמידים, ואלו יוכלו לשלוח אותן בחזרה לאחר הביצוע. כן נוספו לאפליקציות היצירה השונות צלילים ותמונות שמיועדים לילדים. בנוסף מציעה אפל לתלמידים אחסון ב-iCloud בנפח 200 גיגה-בייט בחינם, דרך בית הספר בו הם לומדים.

הדגם הבסיסי עם 32 גיגה-בייט זיכרון אחסון יימכר ב-329 דולר לכלל הציבור וב-299 דולר דרך מוסדות חינוך. ניתן גם לרכוש עם רכיב LTE לשימוש עם סים טלפוני שמוסיף עוד 130 דולר למחיר. יש גם גרסת 128 ג'יגה-בייט שתמכה ב-429 וב-559 דולר בהתאמה. הטאבלט יימכר בצבעי אפור, זהב וכסף.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. Dee

    ממש מעצבן, שלא הכתב ולא העורך טרחו לעבור על הכתבה לפני שהעלו אותה לאתר! ״דרך הבית ספר בו הם לומדים. הדגם הבסיסי עם 32 גיגה-בייט זיכרון אחסון יימכר ב-329 דולרים לכלל הציבור וב-299 דרך מוסדות חינוך. ניתן גם לרכוש עם רכיב LTE לשימוש עם סים טלפוני שמוסיף עוד 130 דולרים למחיר. יש גם גרסת 128 ג'יגה-בייט שתמכה ב-429 וב-559 דולרים בהתאמה. הטאבלט יימכר בצבעי אפור, זהב וכסף.״ אני מתעלמת מן הפיסוק, או מהיעדרו. רק שׂימוּ לב לשורה הראשונה ולשורה הרביעית. באמת נמאס מהזלזול בקוראים!

אירועים קרובים