"אנשי האפליקציות רוצים שהן יפעלו מהר – לא מעניינות אותם התשתיות"

הם לא רוצים לדעת על תשתיות ה-IT, מה שמעניין אותם הוא שהאפליקציות "יטוסו" - ובכל מצב, אמר אנטוניו קסמנטו, ארכיטקט בכיר ל-SAN בברוקייד

אנטוניו קסמנטו, ארכיטקט בכיר ל-SAN בברוקייד. צילום: ניב קנטור

"המפתחים ואנשי האפליקציות לא רוצים לדעת על תשתיות ה-IT. זה לא מעניין אותם. מה שחשוב מבחינתם הוא שהאפליקציות ירוצו תמיד ובכל מצב – ומהר", כך אמר אנטוניו קסמנטו, ארכיטקט בכיר ל-SAN בברוקייד (Brocade).

קסמנטו היה דובר המפתח בכנס לקוחות ראשון שערך הסניף הישראלי של החברה. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, נשא את הכותרת The Next Dimension Storage Roadshow- Brocade, והתקיים היום (ד') באולם האירועים דופלקס בהרצליה.

צילום ועריכת וידיאו: ליטל רובינשטיין

ברוקייד, אמר קסמנטו, מתמחה בארכיטקטורת Fibre Channel, עם קישוריות SAN לארגונים, שיכולה לפשט את תשתיות ניהול ה-IT שלהם, לשפר את ביצועי המערכת, להשיג תמורה מרבית מהפריסה של השרתים הווירטואליים ולהפחית את עלויות האחסון הכוללות. "תשתיות האחסון הן המהות של ברוקייד", אמר. "החברה תמיד פנתה לעולם הדטה סנטר, תוך מיקוד בכמה יעדים בתחום: צמצום זמני ההשהיה, קצבים, זמינות של חמש תשיעיות (99.999%), אנליטיקה, ניהול מרכזי חכם וכן התממשקות למערכות שו"ב צד שלישי. כל אלה מניבים חסכון משמעותי באנרגיה ובתפעול תשתיות הדטה סנטר".

לדבריו, "לחברה פתרונות בתחום ה-SAN (ר"ת Storage Area Networking) וברשתות מרכזי תקשורת (Data Center Networking). פתרונותיה הם בעלי ביצועים גבוהים, מדרגיות (סקלאביליות), מודולריות, חומרה ('ברזלים') מצומצמת, מגוון מבואות (פורטים) ומתגים, שלא נועלים את הלקוח הארגוני לספק יחיד. אלה פתרונות מוכללים, שנותנים מענה לצורך בגישה לכל סוגי הרשתות, ניהול, אבטחת מידע, אנליטיקה והפקת דו"חות".

"כלכלות נשענות על התשתיות שלנו", אמר קסמנטו. "התשתיות שלנו בארגונים מטפלות ב-30 מיליארד תעבורות מדי יום. המערכות שלנו מוטמעות בקרב 96% מהבנקים וחברות התעופה בעולם ובקרב 70% מכלל הארגונים בעולם". הוא ציין כי החברה, שנרכשה על ידי ברודקום (Broadcom) בנובמבר 2016, תמורת 5.5 מיליארד דולר, ממשיכה לשמור על עצמאות טכנולוגית בתחומה, וכי "אנחנו חבורה של גיקים: 40% מעובדי החברה הם מהנדסים".

קסמנטו אמר כי "Fibre Channel יהיה התשתית המועדפת על ארגונים. על פי IDC, קיבולת האחסון בדטה סנטר צומחת ותמשיך לצמוח עד סוף העשור בקצב גידול ממוצע של 23%. אנחנו מובילים בתחום ה-SAN FC, עם מתן דגש על ביצועים ואמינות – ממדים שהיו ונותרו חשובים בתפעול מרכזי המחשוב".

תשתית תומכת פלאש

"אנחנו עובדים ונמשיך לעבוד בשיתוף פעולה מלא עם יצרניות מערכות האחסון", אמר קסמנטו. "אנחנו מרכזים מאמצים רבים בפתרונות פלאש (Flash). על מנת לעמוד בביצועים הנדרשים וליהנות מיכולות מערכות אחסון מבוססות פלאש, נדרשת תשתית SAN FC שתתמוך בקצבים, תספק שרידות מלאה, קלות תפעול והשהייה מינימלית".

"בנוסף", ציין, "יש לנו תאימות לפרוטוקול NVME (ר"ת Non-Violated Memory Express), שרוב החברות כבר מדברות עליו. בדרך זו ניתן לצמצם את מידת ההשהיה ב-55%, זה ממטב את עומסי האחסון, משפר את רמת התשתיות ומשפר ביצועים ומהירות. מדובר בנושא חשוב – כי ביצועים קשורים לתוכנה".

לנסוע מהר יותר על ה-"כביש" הארגוני

אלדד סימינקי, מנכ"ל ברוקייד ישראל, אמר כי החברה היא יצרנית תשתיות אחסון ה-SAN FC המובילה בעולם, עם נתח שוק של יותר מ-70%. החברה פתחה את הסניף שלה בישראל ב-2011 ו-"גם כאן הפכה במהירות למובילת שוק, עם מאות לקוחות. הטכנולוגיה שלנו מיושמת במגזרים רבים בישראל, כגון פיננסים, טלקום, המגזר הביטחוני, בריאות ופארם, ושוק הארגונים בגודל בינוני".

אלדד סימינקי, מנכ''ל ברוקייד ישראל. צילום: ניב קנטור

אלדד סימינקי, מנכ"ל ברוקייד ישראל. צילום: ניב קנטור

"יצאתי הבוקר מוקדם מהבית לפה, כדי להימנע מכאב הראש הכרוך בפקקים", אמר. "המשותף לכל התקועים בכבישים הוא שלא משנה באיזה כלי רכב אתה נוסע ומה תפקידך – כנראה שנגיע באותו לוח זמנים. זאת, כיוון שאנחנו תלויים בתשתית ובכבישים. בארגונים, כל החלטה על 'כביש' הארגון היא בעלת חשיבות, כי המהירות והביצועים תלויים קודם כל בבחירת הספק הנכון".

הוא סיכם באמרו כי "ברוקייד מאפשרת ללקוחות הארגוניים כביש בלי פקקים, עם מחלפים ועם יותר מכביש אחד. מעבר לאחריות המסורתית של המנמ"ר לניהול כלל מערכות המידע בארגון, הוא נדרש כיום לראייה עסקית בעיצוב אסטרטגיית המחשוב העתידית של החברה – כזו שתתמוך בפעילות העסקית שלה ותייצר לארגון עוד הכנסות. בחירת ספק תשתיות ה-SAN FC הנכון היא קריטית להשגת מטרות אלה – ופה המקום שבו אנחנו מסייעים למנמ"רים ולמנהלי התשתיות. פתרונות התקשורת שלנו משרתים את הארגון טוב יותר".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים