מלאנוקס זכתה במכרז תשתיות הרשת של הבורסה לניירות ערך בתל-אביב

מתגי האית'רנט Spectrum, כרטיסי הרשת ConnectX וכבלי תקשורת מסדרת LinkX, נבחרו להאיץ את תשתיות התקשורת של הבורסה בשל היתרון התחרותי שהם מספקים

איתי בן זאב, מנכ"ל הבורסה לניירות ערך של תל אביב, ואיל וולדמן, מנכ"ל ונשיא מלאנוקס. צילום: אילון לוי

מלאנוקס טכנולוגיות, העוסקת באספקת פתרונות קישוריות חכמים מקצה לקצה עבור שרתי מרכזי נתונים ומערכות אחסון, הודיעה היום (ב') כי פתרונות האית'רנט של החברה, הכוללים את מתגי ה-Spectrum, כרטיסי הרשת ConnectX-5 וכבלי חיבור מסדרת LinkX, נבחרו על ידי הבורסה לניירות ערך בתל אביב עבור כל תשתיות התקשורת שלה, החל מרשת המסחר ועד לרשת הפנים ארגונית.

היקף הפרויקט לא נמסר, אך לאנשים ומחשבים נודע כי מדובר במיליוני שקלים.

מלאנוקס תספק לבורסה את מתגי סדרת ה-Spectrum, עם מערכות ההפעלה של Cumulus ו-Mellanox Onyx, ומערכת הניהול NEO. מתגי ה-Spectrum תומכים בכל מהירויות הרשת הקיימות בשוק: 25 ג'יגה-ביט, 10 ג'יגה-ביט, 1 ג'יגה-ביט, 40 ג'יגה-ביט, 50 ג'יג'ה-ביט, 100 ג'יגה-ביט, כל זאת עם השיהוי הנמוך ביותר הקיים למהירויות אלה (300 ננו-שניות) ותוך יכולת מתן שירותי תקשורת שוויוניים לכל משתמשי המערכת.

כרטיסי הרשת ConnectX-5 של מלאנוקס יאפשרו את גישת התקשורת המיטבית לשרתי הבורסה. השימוש בטכנולוגיית האצת הנתונים המובנית בכרטיסי התקשורת, תאפשר את התשואה המירבית להשקעה עבור מרכזי הנתונים של הבורסה.

בחירתו של מנהל יחידת תשתיות, מחשוב ותקשורת, אלי קרס והצוות הטכני של הבורסה לניירות ערך בפתרונות מלאנוקס, התבססה בעיקר על פרמטר המובילות הטכנולוגית, אשר בעזרתה יוכלו ליהנות הן ממענה לצרכי הבורסה המידיים והן לצרכים העתידיים איתם הבורסה מתמודדת.

לתת מענה להתפתחויות בשוק

לדברי איתי בן זאב מנכ"ל הבורסה לניירות ערך של תל אביב, "הבחירה בפתרונות של מלאנוקס מאפשרת לנו להשיג את ביצועי התקשורת הטובים ביותר עבור תשתיות הבורסה ותאפשר לנו לתת מענה להתפתחויות בשוק ההון ולאתגרים הטכנולוגיים הצפויים בשנים הקרובות".

"התשתית החדשה תאפשר לבורסה מתן שירותים מתקדמים לפעילי שוק ההון המקומיים והזרים כמו שירותי colocation בדומה לסטנדרטים הבינלאומיים".

איל וולדמן, מנכ"ל ונשיא מלאנוקס, ציין כי "אנו גאים בשיתוף הפעולה עם הבורסה לניירות ערך בתל אביב ובבחירתה בפתרונות מתגי האית'רנט שלנו, כרטיסי הרשת וכבלי התקשורת עבור תשתיות מרכזי המחשוב והנתונים שלה. בחירה זו מדגישה את היתרון הטכנולוגי, חוסן המוצרים והיתרון התחרותי שאנו מאפשרים ללקוחותינו".

"השימוש במוצרי מלאנוקס מאפשר לחברות וגופים מובילים בכל רחבי העולם לנצל מהירויות העברת נתונים בקצבים של 25, 50 ו-100 ג'יגה-ביט לשנייה, השהיית מידע נמוכה ביותר ולכן ביצועים מירבים של מערכות המידע והאחסון שלהם. אנו מצפים להמשך שיתוף הפעולה עם הבורסה בתל אביב ועם בורסות ומוסדות פיננסים בכל רחבי העולם".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים