גם עובדי מלם תים לקחו חלק ביום המעשים הטובים

מאות מעובדי הקבוצה השתלבו בפרויקטים שונים שהתקיימו במשך מספר ימים, בעיקר בקרב תושבי העיר פתח תקווה

עובדי מלם תים משפצים - יום המעשים הטובים. צילום: יח"צ

כמדי שנה, נטלה מלם תים חלק פעיל במגוון פעילויות, ביום המעשים הטובים שהתקיים באחרונה. בין הפעילויות בהן עובדי החברה לקחו חלק, היו:

  • שיפוץ וחלוקה לנזקקים – חלק מעובדי החברה יוצאו לשפץ מועדוניות של נערות בסיכון וילדים עם מוגבלויות ועובדים נוספים אספו ארגזי ציוד ומזון למשפחות נזקקות ונסעו אליהם לחלוקה.
  • בית קפה לקשישים – בניין מלם תים ברחוב מרטין גהל בפתח תקווה הציע לקשישי האזור בוקר של כיף והפך ליום אחד לבית קפה, אליו הגיעו הקשישים בהסעות מבית אבות בסביבה. הם נהנו מאווירת בית קפה אמיתית, עם כיבוד ושתייה. בנוסף, הוכנו עבורם פעילויות של שירה בציבור, בינגו, סדנאות שונות ועוד. כל הפעילות הועברה על ידי מתנדבים מקרב עובדי החברה.
  • בית קפה לתלמידים מחינוך מיוחד – בניין החברה ברחוב הסיבים בפתח תקווה הפך ליום אחד לבית קפה פעיל עבור תלמידי תיכון מבית ספר לחינוך מיוחד. התלמידים נהנו מכיבוד מעשה ידי העובדות והעובדים של מלם תים וכן מפעילויות המותאמות לגילם בתחומים שונים, כולל פעילויות בתחומי המחשוב והטכנולוגיה כמובן.
  • יריד – בבניין החברה התקיים יריד מכירות של בגדים ואקססוריז יד שניה, שכל הכנסותיו תרומה לעמותה לנערות בסיכון.

בנוסף לפעילויות המגוונות, העבירה הנהלת החברה מסר מחזק לכלל העובדים, על החשיבות לעשיית מעשים טובים בכל ימות השנה. כפעולה התומכת במסר, חולקו לעובדים כרטיסי הגרלה למעשים טובים.

עייפים אך מרוצים. עובדי מלם תים ביום המעשים הטובים. צילום: יח"צ

עייפים אך מרוצים. עובדי מלם תים ביום המעשים הטובים. צילום: יח"צ

דורית בר, מנהלת אגף משאבי אנוש במלם תים, אמרה כי "מלם תים, כחברה שחרטה על דגלה את נושא האחריות החברתית בכל ימות השנה, שמחה לנצל את ההזדמנות של יום המעשים הטובים לתרומה לקהילה בה היא פועלת, בעיקר בקרב תושבי העיר פתח תקווה".

"גם במירוץ הטכנולוגי בו אנו שרויים, אסור לשכוח את הפן האנושי", אמרה. "זהו המסר שאנו מעבירים לעובדינו, והם מצידם משתפים פעולה ברצון רב ואהבה".

עובדי מלם תים בלקט ישראל - יום המעשים הטובים. צילום: יח"צ

עובדי מלם תים בלקט ישראל – יום המעשים הטובים. צילום: יח"צ

לצד יום המעשים הטובים, ראוי להדגיש כי עשרות מעובדי החברה מתנדבים באופן קבוע, לאורך כל השנה, במגוון עמותות, כדוגמת משטרת ישראל, מד"א, פעמונים ועוד.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים