סופי באופן סופי: ברודקום משכה את ההצעה עבור קוואלקום

מחול השדים סביב השאלה האם ברודקום תקנה או לא את קוואלקום הגיע לקצה הדרך באופן רשמי ● הצו של נשיא ארצות הברית עשה את שלו ● "אנחנו מאוכזבים אבל נציית לצו", הודיעה החברה

יש עוד הרבה דגים בים. אילוסטרציה: Cronislaw/BigStock

הצו הנשיאותי שהוציא משלכתו נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ, שהודיע שהוא מונע את האפשרות להביא את עסקת ברודקום (Broadcom)/קוואלקום (Qualcomm) לכדי סיום מוצלח – לפחות מבחינתה של יצרנית השבבים הסינגפורית – הביא כצפוי לסיום המתבקש של הסאגה הצבעונית של השנה האחרונה.

ברודקום הכריזה באופן רשמי שהיא מושכת ומבטלת את ההצעה שלה לרכישת קוואלקום תמורת 117 מיליארד דולר, או כל סכום אחר, וכן שהיא מושכת את רשימת המועמדים העצמאיים אותה הציעה להצטרפות להנהלת החברה מסן דייגו בישיבת בעלי המניות הקרובה.

"למרות שאנו מאוכזבים מהתוצאה הזו, ברודקום תציית לצו. ברודקום תמשיך לנוע קדימה בתהליך ההתאגדות מחדש שלה והיא תקיים ישיבת בעלי מניות מיוחדת", מסרה החברה.

"חבר המנהלים של ברודקום וקבוצת הניהול מודים מקרב לב לתמיכה המשמעותית שקיבלנו ממחזיקי המניות של קוואלקום וברודקום במהלך התהליך הזה".

למרות שנכשלה בניסיון הרכישה, ברודקום מתכוונת בכל זאת להמשיך בתוכניות שלה שכללו את העברת הנהלת החברה לארצות הברית, מה שאולי יאפשר לה בעתיד לנסות שוב, או להיות בנקודת פתיחה טובה יותר לרכישות של חברות בכלל במדינה של הדוד סם.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים