טושיבה השיקה מערכת מחשוב לביש זעירה

ה-dynaEdge DE-100 מורכב ממחשב קטן, שניתן להכניס לכיס, וממשקפיים חכמים ● במפעיל, נציגת טושיבה בישראל, אומרים שיכולת זיהוי הפנים של המכשיר תאפשר לכוחות הביטחון לזהות חשודים

ה-dynaEdge DE-100 של טושיבה. צילום: יח"צ

טושיבה (Toshiba) השיקה את dynaEdge DE-100 – מערכת מחשוב ניידת זעירה, המבוססת על Windows 10 ומשמשת כמכשור לביש. המערכת מורכבת משני חלקים, שאחד מהם הוא מחשב קטן מידות שניתן אף להכניס לכיס, והוא מבוסס על מעבד Core Vpro של אינטל (Intel), והשני הוא משקפיים חכמים מדגם AR 100 של טושיבה עצמה, שפותחו בידי השותפה לפרויקט – אובימקס (Ubimax) הגרמנית.

המכשיר מצויד בסוללה נשלפת, שאמורה להחזיק 6.5 שעות עבודה וניתנת להחלפה בקלות, כך שהיא יכולה להספיק ליותר מיום עבודה בתנאי שטח. המשקפיים יגיעו גם עם חיבור Wi-Fi, בלוטות' (Bluetooth) ו-GPS, כך שהן יוכלו להתחבר לרשת הארגונית ולהעביר מידע בשידור חי, במקרה הצורך.

בטושיבה מכוונים את המערכת החדשה לשימוש בתחומים כמו רצפות ייצור, ניהול מחסנים, תחזוקה ועוד, בהם ניתן יהיה לאבחן, וגם להעביר הלאה, פרטים ומידע על ידי שימוש בוויזואליות של אלמנטים שונים. עם זאת, לדברי ניב יוסיפון, סמנכ״ל הסחר של מפעיל, נציגת טושיבה בישראל, היא תוכל לשמש גם אנשי ביטחון. ״בשל יכולת זיהוי הפנים הביומטרי המדויק של המשקפיים, המערכת תאפשר לאנשי ביטחון לזהות במהירות וביעילות חשודים בהתאמה לזיהוי קלסתרונים ותמונות. זאת, תוך יכולת לשקף את המציאות דרך מצלמה המצויה על גבי היחידה גם לצוותים טקטיים, שמסוגלים לראות את מה שאיש הביטחון שבשטח רואה בזמן אמיתי״, אמר \.

הפתרון החדש יהיה זמין באירופה ובישראל ברבעון השני של השנה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים