קרב חזיתי: אלקטרה תובעת את וואווי ב-80 מיליון שקלים

החברה, היבואנית הרשמית של הענקית הסינית לישראל, טוענת ל-"הפרת יסודית, תרמית ומצג שווא ועשיית עושר ולא במשפט" ● מוואווי בישראל לא נמסרה תגובה

ההחלטה - מחר. צילום אילוסטרציה: zolnierek/BigStock

אלקטרה מוצרי צריכה, היבואנית הרשמית לישראל, בין השאר, של מכשירי הסלולר של וואווי (Huwaei), הגישה אתמול (ב') לבית המשפט המחוזי בלוד תביעה נגד ענקית האלקטרוניקה הסינית בסכום של כ-80 מיליון שקלים. באלקטרה טוענים ל-"הפרה יסודית של הסכם שיתוף הפעולה וההפצה בין החברה לבין היצרן; ניהול משא ומתן וקיום הסכם בחוסר תום לב ובניגוד לדרך המקובלת; תרמית ומצג שווא; עשיית עושר ולא במשפט; הפרת חובות נאמנות; והפרת חובות סודיות", כפי שנכתב בהודעה ששלחה התובעת אתמול לבורסה.

עוד צוין בהודעה כי הקבוצה הגישה "יחד עם כתב התביעה האמור בקשה לצו מניעה זמני, אשר יאסור על היצרן, בין היתר, לעשות שימוש במידע שהועבר אליו או שהוא נחשף אליו כחלק מההתקשרות בינו לבין הקבוצה וכן עם קבלן וואווי, האוסר על היצרן להתקשר בהסכם למתן שירותי תחזוקה וטיפול בתקלות מכשירי המשנה של הקבוצה למתן שירות טכני."

לפי ההודעה לבורסה מסתבר שכבר ב-12 בפברואר הודיעה אלקטרה על מחלוקת בינה לבין וואווי. הגשת התביעה באה לאחר שמשא ומתן שניהלו שתי החברות באחרונה הגיע למבוי סתום.

העימות בין שתי החברות נמשך מזה כמה חודשים, על רקע טענתה של וואווי שמכירותיה של אלקטרה חלשות מהצפוי וכי היא אינה עומדת ביעדי המכירות שקיבלה על עצמה כשרכשה לפני כשנה את זיכיון הייבוא מידי אלפא טלקום. על רקע זה, וואווי אף איימה לבטל את הזיכיון של אלקטרה.

מוואווי בישראל לא נמסרה תגובה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים