Infinidat תשווק את פתרונות הגיבוי של קומוולט

באמצעות מערך השותפים והמשווקים שלה, יכולה Infinidat לספק פתרון המשלב את הגיבוי של קומוולט והאחסון של החברה

שי נוני, מנכ"ל אזורי של קומוולט ישראל ואפריקה. צילום: ניב קנטור

קומוולט (Commvault) ו-Infinidat הכריזו על שותפות אסטרטגית לאספקת פתרון הגנה מאוחד לתרחישי שימוש באחסון עיקרי ומשני בארגונים גדולים. יחדיו, תסייענה החברות לארגונים להגן על נתונים בהפעלה מקומית ובענן, להגביר אג'יליות עסקית, יעילות IT ואמינות.

במסגרת השותפות, Infinidat ורשת ההפצה שלה ימכרו ויספקו את תוכנת Commvault ללקוחות. השותפות מתהווה בעת בה ארגונים מתמודדים עם אתגרים הולכים וגדלים בניהול נתונים, אשר נובעים מהזינוק המהיר בכמות הנתונים שצריך לאחסן, לנהל ולנתח, ומהגידול ההולך וגובר בפרצות אבטחה.

Infinidat החלה למכור את מוצר הדגל שלה, InfiniBox, ב- 2014, ולאחרונה השיקה את התקן הגיבוי Infinidat. פתרון InfiniBox בודד יכול לאחסן יותר מ-5 פטה-בייט של נתונים לצד הביצועים והאמינות המובילים בתעשייה.

לבצע מהפך בארכיטקטורות ה-IT

קומוולט מאפשרת לחברות לטפל בהצלחה באתגרי הנתונים שלהן באמצעות פלטפורמת נתונים מקיפה. הפלטפורמה מספקת יכולות הגנה על נתונים מפני מגוון הולך ומתרחב של איומים, כולל תוכנות כופר. פלטפורמת הנתונים של קומוולט מציידת את הלקוחות גם בגמישות שהם נזקקים לה כדי לנהל באופן אמין את הנתונים המאוחסנים בדטה סנטרים, בענן ובמכשירים ניידים.

באמצעות שילוב העוצמה של קומוולט עם מערכי האחסון של Infinidat, הלקוחות נהנים מפתרון הגנת נתונים מקיף שיאפשר להם להגן על אפליקציות חיוניות ולעמוד בדרישות ה-SLA התובעניות ביותר.

"השילוב בין פתרונות האחסון של קומוולט והניסיון והידע שלה בגיבוי וניהול נתונים, מייצר פתרון חזק עבור ארגונים המתמודדים עם כמויות גדולות במיוחד של מידע", אמר שי נוני, מנכ"ל קומוולט ישראל. "שיתוף הפעולה החדש תואם את הרצון שלנו לסייע ללקוחות המנהלים נתונים בהיקפים של פטה-בייטים לבצע מהפך בארכיטקטורות ה-IT".

"השותפות שלנו עם קומוולט מאפשרת ללקוחות ארגוניים גדולים למנף את העוצמה של הגנת נתונים עבור הדטה סנטר המודרני", אמר משה ינאי, יו"ר ומנכ"ל Infinidat.

"השותפות תסייע לפתור את האתגרים הקיימים בהגנת נתונים מסורתית, כשהיא מספקת ללקוחות ביצועים ואמינות ללא תחרות בהיקפים גדולים, ואת האפשרות לשחרר משאבים שיאפשרו להם להתמקד בצמיחה שלהם".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים