אלסייט הישראלית גייסה 24 מיליון שקלים באוסטרליה

החברה מפתחת טכנולוגיות תקשורת היברידית להעברת נתונים מוצפנים ב-4K בזמן אמת על גבי רשתות סלולריות ● אלסייט החלה להיסחר בבורסה האוסטרלית לפני כשתעה חודשים

בתמונה: ניר גבאי ורועי קשי, אלסייט. צילום: יח"צ

אלסייט הישראלית השלימה סבב גיוס בסך כולל של כ-24 מיליון שקלים, שאותו הובילו חברת השירותים הפיננסיים האוסטרלית RM Capital והקרן האוסטרלית Gleneagle.

החברה, שהוקמה ב-2009 על ידי ניר גבאי, מפתחת טכנולוגיות תקשורת היברידית להעברת נתונים מוצפנים ובאיכות גבוהה (4K) בזמן אמת על גבי רשתות סלולריות. אלסייט החלה להיסחר בבורסה האוסטרלית ביוני האחרון ומנייתה עלתה פי 12 מערכה בימים שלאחר ההנפקה.

יו"ר הדירקטוריון של אלסייט הוא אלוף (מיל') עמי שפרן, לשעבר ראש אגף התקשוב של צה"ל. לחברה שורת לקוחות ברחבי העולם ובין לקוחותיה בארץ ניתן למצוא את צה"ל, משטרת ישראל ומגן דוד אדום.

באחרונה השיקה אלסייט את מערכת הווידיאו ההיקפית לכלי רכב Omnisight 360⁰, שמספקת מבט פנורמי ממעוף הציפור על רכבים וסביבותיהם באמצעות מצלמות חכמות שממוקמות על הרכב ואלגוריתם שהחברה פיתחה, ש-"תופר" את כולן לתמונה אחת אחודה. בנוסף, ניתן להקליט ולשדר את התמונה האמורה בצורה מאובטחת על גבי רשתות סלולריות לכל מקום, בהתאם לדרישות הלקוח. Omnisight מאפשרת לבחור האם לצפות ב-וידיאו ממצלמה ספציפית בלבד, או לקבל תמונה מאוחדת, בת 360 מעלות, וכך לצפות בו זמנית בכל סביבת הרכב, כולל ב-"שטחים המתים", שמקשים על הבטיחות בזמן הנהיגה.

"טכנולוגיית העברת הנתונים המאובטחת ברמה צבאית של אלסייט מאפשרת את שילובה במגוון רחב של מוצרים ופתרונות: התחום הביטחוני, רפואת חירום, שוק התקשורת, רכבים אוטונומיים ועוד", אמר גבאי, המשמש כמנכ"ל החברה. "לאחר שהשקנו פתרונות ייעודיים לשוק הבטחוני והשלמנו פיתוחים של פתרונות לשוק האזרחי, כמהלך משלים לקראת חדירה אגרסיבית לשווקים גלובליים החלטנו לצאת לסבב גיוס. הסכום שגויס יאפשר לנו להגדיל את גוף המכירות, בכדי להגיע מהר יותר עם הפתרונות שלנו לשווקים ברחבי העולם".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים