סימנס השיקה מעבדת חדשנות לסטארט-אפים ישראליים

במסגרת המעבדה, שממוקמת בדרום תל אביב, תשתף סימנס פעולה עם סטארט-אפים שפונים לתחום התעשייה - שמצידם יוכלו ליישם את הטכנולוגיות שלהם בקווי ייצור של חברות כמו שטראוס וכתר פלסטיק

ד"ר שמואל פלדל, מנכ"ל סימנס ישראל. צילום: אייל פרידמן

סימנס (Siemens) השיקה אתמול (ב') מעבדת חדשנות, שתמוקם ב-SOSA בדרום תל אביב ותשתף במסגרתה פעולה עם סטארט-אפים שפונים לתחום התעשייה, בדגש על כאלה שמתעסקים באוטומציה שלה.

עשרות משתתפים, בהם סטארט-אפיסטים ונציגים מהתעשייה, התכנסו בחלל האירועים של SOSA, כדי לשמוע על המעבדה החדשה ולבחון מקרוב את האפשרויות שהיא מציעה. באירוע נמסר כי המעבדה תיקרא Dynamo ותאפשר לחברות ההזנק לנסות את המוצרים שלהן בתהליך העבודה ולהיחשף לטכנולוגיות של סימנס. כמו כן, סימנס תשתף פעולה עם חברות תעשייה ישראליות גדולות, כגון כתר פלסטיק ושטראוס, שיאפשרו לסטארט-אפים לנסות את המוצרים בקווי הייצור שלהן.

במסגרת התכנית יסתייעו הסטארט-אפים במומחי החברה בעלת המוניטין הרב, ויקבלו תמיכה טכנית וכאמור, התנסות במפעלי ייצור. סימנס מצידה תבחן את הטכנולוגיות הללו וייתכן שאף תשקיע בחלק מהסטארט-אפים.

בין הסטארט-אפים הישראליים שיחלו את פעילותם במעבדה ניתן למצוא את CoreTigo – חברה שמפתחת מערכות תקשורת אלחוטית לשליטה ובקרה של חיישנים תעשייתיים; QualityLine, שמפתחת טכנולוגיה חדשנית לבקרה על איכות תהליך הייצור; ו-Halo Digital, שמפתחת פלטפורמה דיגיטלית עבור תעשייה חכמה.

השקעות של 800 מיליון יורו בסטארט-אפים

סימנס עובדת כבר 20 שנים עם סטארט-אפים ברחבי העולם ומשקיעה ביותר מ-20 מהם מדי שנה – השקעות שכבר הגיעו ל-800 מיליון יורו. בין היתר, יש לחברה שלוחה ישראלית של תכנית Next47 שלה, שפועלת ממתחם שרונה בתל אביב.

לדברי ד"ר שמואל פלדל, מנכ"ל סימנס ישראל, "המעבדה החדשה איננה עוד חממת היי-טק, אלא תוכנית מובנית שנועדה לקחת חדשנות וללוות סטארט-אפים בשלבים שונים של פיתוח תחת קורת גג אחת, עד לשלב המסחור. הסטארט-אפים הנבחרים ישולבו באקו-סיסטם של סימנס, השותפים העסקיים שלה ולקוחותיה. כמו כן, במידה שהטכנולוגיות שלהם יתאימו לפורטפוליו המוצרים והפתרונות של סימנס, ייתכן שהדבר יוביל לרכישה שלהן".

עזי שפר, מנכ"ל SOSA, אמר כי "במסגרת עבודתנו המשותפת, נסייע לסימנס בחיבור בין יזמים בתחום ונספק עבורה את הפלטפורמה ליצירת הזדמנויות לחדשנות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים