אבי פתיר, מבכירי שוק התקשורת – נפטר

פתיר, אלוף משנה במילואים, היה ממובילי תחום התקשורת בצבא, וכן פעל בצה''ל בתחום הלוחמה האלקטרונית ● כמו כן היה סמנכ''ל הטכנולוגיות ב-HOT mobile, המנכ"ל הראשון של 013 ברק, ואף היה מנכ"ל מפעלי נייר חדרה

אבי פתיר ז"ל. צילום: פלי הנמר

אבי פתיר, מבכירי ענף התקשורת בישראל, נפטר אתמול (א') לאחר מחלה. הוא הותיר אחריו אישה, זיוה, וילדים – אסף, יעל ורות ושני נכדים.

הלווייתו תתקיים מחר (ג') בבית העלמין קרית שאול, בתל אביב.

פתיר, אלוף משנה במילואים, היה ממובילי תחום התקשורת בצבא, וכן פעל בצה"ל בתחום הלוחמה האלקטרונית – בתפקידיו הבכירים השונים בחיל הקשר והאלקטרוניקה.

בין השאר, פתיר ז"ל היה ממובילי פרויקט "אבן יקרה", שמטרתו הקמת רשת טלפון צבאית נייחת ומסווגת. הוא היה בעל תואר שני בהנדסת חשמל מאוניברסיטת קולומביה בניו-יורק.

לאחר שחרורו מצבא קבע, פתיר שימש סמנכ"ל בזק להנדסה ותכנון, ומשנה למנכ"ל בזק ומנהל התפעול הראשי (COO) לתחום התקשורת הנייחת. עוד היה פתיר סמנכ"ל הטכנולוגיות של מירס – שלימים הפכה ל-HOT mobile גם שם שימש כסמנכ"ל טכנולוגיות, המנכ"ל הראשון של חברת התקשורת 013 ברק, ואף היה מנכ"ל מפעלי נייר חדרה.

חברו ישראל פרידר אמר כי "זיוה ובני המשפחה איבדו את אבי, אבי המשפחה, ואילו אנו איבדנו חבר יקר. הוא היה ידיד נפלא, אשר תרם במשך עשרות שנים לביטחון המדינה ולקידום של תחום התקשורת בצבא. תהא נשמתו צרורה בצרור החיים".

תגובות

(3)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. רונן פינצוק

    הרגע שמעתי מחבר שהוא נפתר הלכתי לרשת וראיתי את הכתבה הזו הוא היה מפקש בענף ששרתתי בצבא לא נתקלתי בבן אדם כמוהו צנוע לא יהיר מדבר בגובה העיניים איש טכני מבריק והכי חשוב .. בן אדם עצוב שהטובים הולכים .... לי הוא יחסר ....

  2. יפעת סהר

    אבי פתיר, זכיתי להיות מזכירה שלו בהוט מובייל במשך 4 שנים, כאב הלב לשמוע את זה, תהא נשמתך צרורה בצרור החיים. אבי פתיר

  3. זהר

    איש טוב. הגיעו לו חיים ארוכים. חבל. יכול היה לתרם עוד רבות.

אירועים קרובים