קרדיט-סטאקס גייסה ארבעה מיליון דולר – להנפקת כרטיסי אשראי

החברה השיקה שירות, בשיתוף מאסטרקארד, שמאפשר למי שעושה רילוקיישן לארצות הברית לקבל כרטיסי אשראי, ללא צורך בהיסטוריית אשראי של הלקוח, כפי שדורשים מרבית הבנקים האמריקניים

אלנור רוזנרוט, מנכ"ל קרדיט-סטאקס. צילום: ברנאן גולדשטיין

קרדיט-סטאקס (CreditStacks) הודיעה היום (ה') כי גייסה ארבעה מיליון דולר, בהשקעת Seed, מבכירים בתעשיות הפיננסיים והאשראי בעולם. בין המשקיעים העיקריים בחברה הישראלית-אמריקנית נמצאות הקרנות Clear Future ,500 Startups ו-Off the Grid Ventures, וכן יזמים בולטים בתחום הפינטק כגון סער ווילף, מייסד FraudSciences, שנמכרה ל-PayPal.

בנוסף לגיוס הון, הכריזה החברה על שיתוף פעולה עם מאסטרקארד (Mastercard) להנפקת כרטיסי אשראי לעובדים המבצעים רילוקיישן לארצות הברית. השירות מאפשר לקבל כרטיס אשראי מהיום הראשון בארצות הברית, עם מסגרת אשראי גבוהה וללא צורך בהצגת היסטוריית אשראי במדינה. מקרדיט-סטאקס נמסר כי היא מבטיחה גיבוי בנקאי של עד חצי מיליארד דולר לטובת מסגרות האשראי שהיא מעניקה ללקוחותיה.

בקרדיט-סטאקס אומרים כי השירות שלה בא לענות על בעיה בקבלת אשראי בארצות הברית מבנקים מקומיים, שם ההחלטה האם להעניק אשראי למבקש אינה מתבססת על רמת השכר, הון המופקד בחשבון או חוזה עבודה. מרבית הבנקים לא יספקו אשראי למבקש ללא ותק בנקאי בארצות הברית, מה שכמובן לא קיים אצל עובדים שהעתיקו את חייהם לארצות הברית זה עתה. המצב, מציינים בקרדיט-סטאקס, יכול להקשות על ההתנהלות היומיומית בתקופה המאתגרת של מעבר למדינה חדשה, ואף לחסום לחלוטין אפשרויות פיננסיות כגון הלוואה לרכב או משכנתא.

יצוין כי קרדיט-סטאקס נוסדה ב-2015 על ידי היזמים הישראליים אלנור רוזנרוט, המשמש כמנכ"ל החברה, יונתן יעקבי, מנהל הסיכונים הראשי, ושחר נחמד, מנהל הטכנולוגיות הראשי, וכן על ידי הבנקאי האמריקני רוברט הרטהיימר, המשמש כמנהל תחום הרגולציה. לחברה משרדים בתל אביב ובקליפורניה.

שיר היימונד, סגנית נשיא מאסטרקארד לשותפויות דיגיטליות, אמרה כי החברה "מחויבת לסייע לצרכנים שאינם זוכים למסגרת אשראי המקלה על ההתנהלות בחיי היום יום. כדי לענות על הדרישות החדשות שעולות מצד הצרכנים, על ספקי שירותים פיננסיים לשתף פעולה כדי ליצור פתרונות נגישים ולספק ערך מוסף, מעבר לשירותי העברת תשלומים. השותפות שלנו עם קרדיט-סטאקס היא דוגמה לאופן שבו אנחנו פועלים כדי לענות על הדרישות מהשטח".

לדברי רוזנרוט, "בעזרת טכנולוגיות שפיתחנו לחיזוי ולהערכת סיכון, אנחנו מסוגלים לנתח ולזהות אנשי מקצוע איכותיים, שיכולים כעת לקבל את הכרטיס המגיע להם ולהתחיל את חייהם האמריקניים באופן נוח יותר. זאת, ללא צורך בהיסטוריית אשראי בארצות הברית או בהסתמכות על ניקוד האשראי המסורתי, כפי שדורשים רוב המוסדות הפיננסיים באמריקה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים