נערה חוותה בריונות ברשת והתאבדה – אביה ייסד קמפיין נגד התופעה

דוגמנית בת 14 מאוסטרליה חוותה הטרדות וירטואליות ובריונות ברשת - אביה הזמין את המתעללים ללווייתה לראות את התוצאות המחרידות של מה שעשו ● בעקבות המקרה השיקה משפחתה קמפיין נגד התופעה האכזרית

צילום אילוסטרציה: גוסטבו פרזאו, BigStock

איימי אברט, נערה אוסטרלית בת 14 בלבד, שכיכבה במסע פרסום של מותג הכובעים האוסטרלי Akubra, שמה קץ לחייה לפני כשבוע, לאחר שחוותה בריונות מתמשכת אונליין. אביה מוכה היגון החליט לקדש את זכרה, השיק קמפיין נגד בריונות ברשת לצורך מלחמה בתופעה ונשבע שמותה "לא יהיה לשווא".

טיק אברט, אביה של הנערה – שכונתה דולי על ידי בני משפחתה – השיק את הקמפיין תחת ההאשטאג stopbullyingnow#, וזה התפשט במהירות במדיה החברתית. בכרזה של הקמפיין נכתב: "דולי שמה קץ לחייה בכדי להימלט מהבריונות – עצרו את הבריונות עכשיו!".

בני המשפחה מתכננים להקים את קרן החלומות של דולי, שתגייס כספים בכדי להעלות את המודעות לנושאי בריונות, חרדה, דיכאון והתאבדות של בני נוער.

להימלט מהרוע של העולם הזה

"השבוע קיבלנו דוגמה לאופן שבו אמורים להשתמש במדיה החברתית ולאיך זה לא צריך להיות", כתב אביה של דולי בפוסט מרגש שפרסם בפייסבוק (Facebook). "אם נוכל לעזור שלא לאבד חיים יקרים נוספים ולמנוע סבל של רבים, החיים של דולי לא בוזבזו לשווא". הוא הזמין את כל מי שהיה מעורב בהתעללות בבתו ללווייתה, בכדי ש-"תהיו עדים לחורבן המוחלט שיצרתם", והביע תמיכה במי שמתמודד עם בריונות באינטרנט.

האב המשיך וכתב כי "אני יודע שלפעמים התאבדויות נחשבות כפחדנות, אבל אני מבטיח שלאנשים האלה (למתעללים – ג"פ) לא יהיה חצי כוח ממה שהיה למלאך הקטן היקר שלי. לדולי היה הכוח לעשות את מה שהיא חשבה שהיא צריכה לעשות כדי להימלט מהרוע של העולם הזה".

הוא הציע למי שחווה את התופעה: "דברו עכשיו, גם אם הקול שלכם רועד. בואו נעצור את הבריונים, לא משנה איפה, אבל בעיקר (כאלה שפוגעים – ג"פ) בילדים שלנו. כפי שאומר הפתגם הישן: לעולם לא תדע מה יש לך עד שזה ייעלם".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. מיכאל

    תעשו לעצמכם טובה ולילדים ותגנו עליהם כמו שנהגו בחול ובארץ משופ מה כולם עדיין מתכחשים. יש תוכניות אנטי בולימג, אםליקציות כמו ניורון או 'בוליספוטר'.

אירועים קרובים