סטודנט מחופש לספיידרמן צנח אל מותו – בגלל סלפי

סטודנט מלזי הלומד טאיוואן נפל בשבוע שעבר ממרפסת בקומה החמישית במעונות הסטודנטים שבהם התגורר ● לפי דיווחי העדים, האיש צילם את עצמו כשהוא לבוש בחליפת ספיידרמן

לא באמת ספיידרמן. אילוסטרציה: BigStock

בשבוע שעבר נרשם שוב מקרה של מוות בגלל צילום עצמי, אם תרצו, סוג של סלפי. המקרה המעט משונה כלל סטודנט מלזי שנפל מהקומה החמישית של בניין המעונות שבו הוא גר באוניברסיטת Da-Yeh שבמחוז צ'אנגואה שבטאיוואן. למרבית האירוניה, הנופל היה לבוש בחליפת ספיידרמן.

לדברי המשטרה, סטודנט שעבר ליד בניין המעונות מצא את התלמיד המלזי, ששמו לי, שוכב מחוסר הכרה על רצפת הבטון והודיע על כך להנהלת האוניברסיטה והמשטרה. לי כבר היה מת כאשר השוטרים הגיעו למקום, כך לטענת המשטרה הטאיוואנית.

עדי הראייה אמרו שהגבר בן ה-30 הניח את הטלפון שלו על חצובה, ואחר כך השתופף בתנוחת ספיידרמן על קיר המרפסת, אלא שהדברים לא עלו כפי שתכנן והוא החל מתנודד עד שנפל אל מותו.

עובדי החירום שנענו לקריאה והגיעו למקום מצאו את לי שרוע בקומת הקרקע, כשהוא סובל משבר ראש ברור, ולא הצליחו להחיות אותו. לי הוכרז מת לאחר הגעתו לבית החולים הנוצרי Yuanlin.

התאונה אירעה בבניין של מעונות הגברים באוניברסיטה, שם התגורר לי, סטודנט לשנה ד'. המורים תיארו אותו כסטודנט תוסס ופעיל, ששימר קשרים טובים עם חבריו לכיתה. סטודנטים עמיתים אמרו של-לי היה עניין רב בקוספליי (cosplay) – משחקי תפקידים ותחפושות בתחומי סדרות אנימציה, קומיקס, מאנגות, משחקי מחשב, סדרות טלוויזיה ופנטזיה וספרים פופולריים. הם סיפרו שלעתים קרובות נהג לי להתלבש כמו ספיידרמן, ושהתאמן בתנוחות טיפוס על קירות ממש כמו איש העכביש גיבור העל.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים