פתחו מכשירים: אלה האפליקציות המומלצות ל-2018

עם תום שנת 2017 אספנו עבורכם כמה מהאפליקציות שיקלו עליכם את החיים ויעשו את הפריצה הגדולה בשנה הקרובה ● חלקן מוכרות יותר וחלקן פחות, אך כולן מביאות עימן משהו מרענן ומיוחד

07/01/2018 11:56

2017 ממשיכה את הקו המאפיין את השנים האחרונות – אנחנו משתמשים יותר ויותר בטלפון הסלולרי שלנו.

האפליקציות הסלולריות תופסות נתח משמעותי מהיום שלנו, ואין סיבה שזה ישתנה בקרוב. חוץ מהאינסטגרם (Instagram) והווטסאפ (WhatsApp) שאיתן אנחנו מבלים את רוב שעות היממה, ישנם יישומים לא מעטים אשר מנהלים את חיינו ומשגעים אותם לא פחות.

עם תום שנת 2017 אספנו עבורכם כמה מהאפליקציות שיקלו עליכם את החיים ויעשו את הפריצה הגדולה בשנת 2018. חלקן מוכרות יותר וחלקן פחות, אך כולן מביאות עימן משהו מרענן ומיוחד.

רוני קרן, CTO במכללת ג'ון ברייס הדרכה. צילום: יח"צ

רוני קרן, CTO במכללת ג'ון ברייס הדרכה. צילום: יח"צ

מזון ומתכונים

Cookpad Recipes
Cookpad החינמית תחבר אתכם עם מגוון אינסופי של מתכונים. ניתן לנהל ולשתף בקלות את המתכונים האהובים עליכם, לאתר מתכונים חדשים, לנהל רשימת קניות, לשוחח עם משתמשים אחרים ועוד. האפליקציה תעזור לך לאתר אחר מתכונים חדשים עם סבירות גבוהה ל-"אימוץ" וזאת בהתאם למתכונים שכבר יש לכם. Cookpad היא הזרז המושלם שחיפשתם כדי להפסיק לאכול בחוץ ולהתחיל לבשל לבד.

להורדה באנדרואיד

להורדה ב-iOS

בריאות וכושר

FitBit
FitBit היא אפליקציה המאפשרת לכם לנהל את הפעילות הספורטיבית שלכם מקצה לקצה ובחינם. בעזרת FitBit תוכלו לייצר מעקב יעיל על כל אורח החיים שלכם – החל במעקב ותיעוד פעילות גופנית, דרך מעקב על ארוחות וקלוריות וכלה במעקב רציף אחר פעילות הלב. בנוסף, האפליקציה מאפשרת לכם לשתף את התוצאות שלכם ברשתות החברתיות ולהשוויץ בהתקדמות שהשגתם (לפחות עד החג הבא).

להורדה באנדרואיד

להורדה ב-iOS

Runtastic
Runtastic עושה הרבה מעבר למעקב אחר הריצות והמסלולים המועדפים עליכם. האפליקציה מספקת מידע רב אודות הכושר הגופני שלכם כגון מרחק שעברתם, מהירות ושריפת קלוריות ומצליבה אותו עם הפעילות הספורטיבית הנוכחית שלכם על מנת לייצר תוכניות אימון מוצלחות המותאמות למטרות שאתם מציבים לעצמכם בדרך אל השגת היעד הנכסף. ל-Runtastic יש גרסה חינמית וגרסת פרו בתשלום הכוללת פיצ'רים ושדרוגים נוספים למעקב אחר הכושר הגופני שלכם.

להורדה באנדרואיד

להורדה ב-iOS

מוסיקה

Slacker Radio
Slacker Radio היא האחות הקטנה המוצלחת לא פחות של Spotify. האפליקציה החינמית מספקת חוויית Voice streaming ברמה גבוהה. ניתן לשמוע ערוצים מוכרים וערוצים אישיים – שידורים פרטיים ו-Playlists שנוצרו על ידי משתמשים אחרים. אחת היכולות המגניבות של האפליקציה היא מתן אפשרות לבחור ברשימות שירים מותאמות באופן פרטני ביותר לסגנון המוזיקה המועדף ואפילו למצב הרוח! כרגע Slacker Radio לא זמינה בישראל אך ניתן לקוות שגם היא תעשה עלייה בעקבות Spotify.

להורדה באנדרואיד

להורדה ב-iOS

אישי

Mint accounting
Mint מאפשרת לנהל מעקב אחר פעילותכם הפיננסית. האפליקציה מזהה דפוסים והרגלים ומסוגלת לספק לכם תמונת מצב בכל רגע נתון אודות ההכנסות וההוצאות שלכם, כל זאת כדי שתוכלו להתנהל כלכלית באופן מבוקר ואחראי יותר.

להורדה באנדרואיד

להורדה ב-iOS

Todolist
Todolist מרכזת לך את כל המטלות והמשימות במקום אחד כך שיהיה נוח וקל לעקבות ולבצע אותן. ניתן לסדר את המשימות לפי סדר עדיפות המבוסס על חשיבותן ודחיפותן או לארגן את המשימות לפי פרויקטים שונים. כאשר מזינים מטלה לאפליקציה ניתן להנחות עד מתי היא אמורה להסתיים, Todolist תדאג לתזכר אותך כך שלא תשכח ממנה. ניתן לשלב מטלות חד פעמיות וגם מטלות החוזרות על עצמן. Todolist הינה אפליקציה חינמית אך ישנה גרסת פרימיום המציעה ניהול משימות לאדם הפרטי וגם לעסקים.

להורדה באנדרואיד

להורדה ב-iOS

תמונות ו-וידיאו

Adobe Photoshop Express
Adobe Photoshop Express, מבית היוצר של תוכנת העריכה המפורסמת, הינה אפליקציה המומלצת למיצוי והעצמת תמונות המצולמות באמצעות הטלפון שלנו. לאפליקציה UI פשוט וקל לשימוש המאפשר לחתוך תמונות, להוסיף להן אפקטים ולערוך ככל העולה על רוחכם. לאחר מכן האפליקציה מאפשרת לשתף את התמונה החדשה והמשודרגת באופן מיידי ברשתות החברתיות. הניסיון של Adobe בתחום העריכה ופשטות ההפעלה של האפליקציה הופכת אותה למוצלחת ומומלצת לכל חובב צילום.

להורדה באנדרואיד

להורדה ב-iOS

הכותב הינו CTO במכללת ג'ון ברייס הדרכה.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. רונן הירשלר

    ממליץ בחום על remind me אפליקציה שהופכת את הגדרת התזכורות לקלה וכיפית. (https://play.google.com/store/apps/details...)

אירועים קרובים