עסקה בתחום התוכנה: סיסנת רוכשת את קונקור מערכות

קונקור עוסקת בפיתוח תוכנות בתחום המערכות משובצות המחשב לתעשיות המוליכים למחיצה ולמערכות רפואיות ● סכום הרכישה: כמה מיליוני שקלים

אברהם (לולו) אסף, יו"ר קבוצת אמנת. צילום: יח"צ

סיסנת תוכנה מקבוצת אמנת ניהול ומערכות רוכשת את קונקור מערכות, בעסקה ששוויה עומד על כמה מיליוני שקלים. הרכישה מבוצעת באמצעות תדיעד ותאפשר לה להרחיב את פעילותה בתחום ניהול מרכזי פיתוח (Nearshore) בצפון הארץ ללקוחות חדשים.

לתדיעד, הממוקמת בקיבוץ סער שבגליל המערבי, יש מרכזי פיתוח ייעודים לחברות בינלאומיות, שצפויים להצטרף למרכזי הפיתוח הקיימים של השותפות ולהרחיב את היצע השירותים ללקוחות.

קונקור עוסקת בפיתוח תוכנות מורכבות בהתאם לדרישות וצרכי הלקוח, ומספקת שירותי פיתוח בתחום המערכות משובצות המחשב לתעשיות המוליכים למחיצה ולמערכות רפואיות. בנוסף, החברה מעניקה שירותי גיוס והשמה של צוותים טכניים – מהנדסים, אנשי תוכנה ובודקי QA – לחברות היי-טק.

סיסנת היא בית תוכנה שמתמחה בפיתוח מערכות ארגוניות, ניהול תשתיות מרכזי פיתוח, ויישום ואינטגרציה של מערכות ERP ומערכות מחשוב בטכנולוגיות מתקדמות. החברה הרחיבה בשנים האחרונות את פעילותה בתחום הבדיקות למערכות ביטחוניות משובצות חומרה ותוכנה, וכן משמשת מזה שבע שנים כאחת ממספר חברות שמספקות שירותי מחשוב למשרדי הממשלה.

להערכת קבוצת אמנת, הרכישה של קונקור תחזק את שירותי ה-IT שמציעה תדיעד ללקוחות בישראל ובחו"ל, תחזק את יכולת התחרות מול גורמים מהארץ ומהעולם, תאפשר את הרחבת מרכז הפיתוח של הקבוצה בצפון הארץ ותוכל לתמוך במתן שירותים לתאגידים גדולים נוספים בתחומי המחשוב והתוכנה.

אברהם (לולו) אסף, יו"ר הקבוצה, אמר כי "הרכישה תגדיל את היקף ומגוון הלקוחות המשתמשים במרכזי הפיתוח שלנו בצפון הארץ, תצרף לשורותינו הון אנושי איכותי ומקצועי ותחזק את התחרותיות למתן שירותי IT מול גורמים מחוץ לישראל".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים