מלם תים תפעיל את מרכז התמיכה ל-IT במנורה מבטחים

עלות ההסכם, שתוקפו עומד על חמש שנים - מיליוני שקלים ● אבי פולק, מנהל תחום התשתיות הטכנולוגיות במנורה מבטחים: "אנחנו מצפים לשיפור השירות ולגמישות משאבים, בהתאם לצרכים המשתנים של החברה"

מנורה מבטחים

מלם תים תפעיל את מרכז השירות והתמיכה (ה-Help Desk) של קבוצת מנורה מבטחים, עבור משתמשי המחשוב של הקבוצה. ההסכם נחתם לחמש שנים, עם אופציה להארכות נוספות. עלותו לא נמסרה לפרסום, אולם גורמים בשוק העריכו אותה במיליוני שקלים.

על פי ההסכם, מלם תים תפעיל מרכז שירות ותמיכה לכלל משתמשי המחשוב בקבוצת מנורה מבטחים. מרכז השירות יטפל בפניות מחשוביות מצד סוכני הביטוח, מעסיקים, ומבוטחי ועמיתי החברה. המרכז ממוקם בבניין מלם תים בפתח תקווה והחל לפעול בנובמבר האחרון.

אבי פולק, סמנכ"ל, מנהל תחום תשתיות טכנולוגיות באגף מערכות המידע והטכנולוגיה של מנורה מבטחים, אמר כי "המהלך נועד לשיפור השירות. אנחנו רואים לנגד עינינו הענקת שירות איכותי והולם לכל משתמשי מערכות המחשוב – בחברה ומחוצה לה. עוד היו חשובים לנו היבטי הזמינות ואמינות השירות, בהתבסס על אמנת שירות מוגדרת, שקופה ומחייבת. כמו כן, אנחנו מצפים לגמישות משאבים, בהתאם לצרכים המשתנים של החברה".

חגי גולדשטיין, מנהל חטיבת השירות באגף ה-TMS של קבוצת מלם תים, ציין ש-"יש לנו ניסיון רב בהפעלת מרכזי שירות ותמיכה טכניים מבוססי SLA (ר"תService Level Agreement – הסכם רמת שירות) עבור ארגונים גדולים ומורכבים". גולדשטיין הוסיף כי "אנחנו מביאים עמנו להתקשרות זו מתודולוגיות חדישות לניהול מרכזי שירות באופן מקצועי. ההסכם יביא, באופן יזום ופרואקטיבי, לשיפור שביעות הרצון בארגון. זאת, בהתבסס על תפיסת ITIL (ר"ת Information Technology Infrastructure Library). מרכז השירות והתמיכה הוא חלון הראווה של מערכות המידע בארגון ואחד הגורמים החשובים ביותר להצלחתו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים