אמזון רוכשת חברת אבטחה למוצרים ביתיים

החברה המכונה בלינק מתמחה במוצרי אבטחה וקישוריות ביתיים, זולים יחסית ובאיכות גבוהה ● המהלך של ענקית הקמעונאות צפוי לחזק מאוד את מעמדה בין המובילות בתחום הבית החכם, תחום שבו היא מככבת באמצעות אלקסה ורמקול האקו שלה

אמזון. צילום: BigStock

אמזון (Amazon) הודיעה על רכישת חברת מוצרי האבטחה הביתיים בלינק (Blink). הפרטים אודות העסקה לא פורסמו, אך בלינק אמורה להמשיך לעבוד כרגיל, כחברת בת, תחת אמזון כולל התמיכה ללקוחות וכולל מכירות.

אמזון מוכרת את מוצריה של בלינק החל מהמוצר הראשון שלה, שהושק לפני כשנה בלבד, לאחר שחברת הסטארט-אפ גייסה כמיליון דולר כפרויקט קיקסטרטר (Kickstarter), ומאז עשתה לעצמה שם כחברה שמציעה מוצרי אבטחה וקישוריות ביתיים, זולים יחסית ובאיכות גבוהה, שאינם זקוקים לחיווט ומסוגלים לעבוד תקופות ארוכות, עד כדי שנים, באמצעות סוללות רגילות מעטות. גם מצלמות האבטחה של החברה נחשבות לטובות במיוחד, עם יכולות צילום טובות גם בתנאי תאורה גרועים, כולל חיישני תנועה שמגיבים במהירות.

בעבור ענקית המכירות אונליין מדובר במוצרים שמספקים השלמה כמעט מוחלטת לסדרת מוצרי האקו (Echo) מבוססי אלקסה (Alexa) של החברה, וככל הנראה בקרוב – שילוב של העוזרת האישית הזו גם במוצרים של בלינק. מהלך זה יחזק מאוד את מעמדה של אמזון כאחת המובילות בתחום הבית החכם.

בנוסף מדובר במוצרים המספקים תחרות ישירה למוצרים שמציעה חברת נסט (Nest), חברת האחות של גוגל (Google) שמוצריה מתקשרים ישירות לסדרת מכשירי ה-Google Home.

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים