הפניקס תקים אקסלרטור לאיתור יזמים עם יוצאי 8200

החברה תשתף פעולה עם תכנית היזמות של יוצאי יחידת המודיעין לאיתור יזמים מובילים בתחום ה-InsureTech ● היזמים שיאותרו ויוכיחו יכולות טכנולוגיות מתקדמות ופורצות דרך ישולבו בעסקי הליבה של הפניקס

שארין פישר, מנהלת תכנית היזמות של יוצאי 8200 EISP. צילום: יח"צ

האקסלרטור של הפניקס, שהוקם לאיתור ובחינת טכנולוגיות בתחום ה-InsureTech, ישתף פעולה עם תכנית היזמות של יוצא 8200EISP, מתכניות היזמות המובילות בישראל, המנוהלת על ידי עמותת בוגרי יחידת המודיעין 8200על-מנת לאתר טכנולוגיות מתקדמות בתחום.

היזמים שיבחרו לתכנית יזכו לעבוד עם תשתית טכנולוגית במעבדת החדשנות של הפניקס, בליווי עסקי עד ל'Go To Market', וכן בהכוונה וייעוץ טכנולוגי בשיתוף עם חברת מיקרוסופט (Microsoft) בישראל. יזמים שיוכיחו את יכולת המוצר בהצלחה, יוטמעו בעסקי הליבה של הפניקס.

במסגרת שיתוף הפעולה, במהלך 2018 יאותרו לתכנית עד ארבעה סטארט-אפים מתאימים, שיזכו לליווי שיארך 5 חודשים. היזמים יבצעו את הוכחת היכולת במעבדת החדשנות של הפניקס, כחלק אינטגרלי מתכניתה של EISP. בשנת 2019 יאותרו לתכנית עד שמונה סטארט-אפים.

אבי מנעים, מנהל החדשנות בהפניקס, יצטרף לדירקטוריון EISP, הכולל נציגים מגופים מובילים במשק כגון: בנק הפועלים, EY Israel, AVAYA Israel, אלטשולר שחם בנפיטס, אלרון, AOL, משרדי עו"ד מובילים בתחום: נשיץ ברנדס ושות', פרל כהן ושות', WEWORK, BRM, Battery Ventures ועוד.

מנעים אמר כי "מטרתנו היא לאתר את היזמים המובילים הבאים בתחום ה-InsureTech ולהעמיד לרשותם סביבה טכנולוגית מתקדמת לביצוע POC  ואף חשיפה לשותפים בינ"ל של הפניקס, כל זאת תוך העשרת עולמות הידע בתחומי הביטוח השונים. אנו שמחים וגאים לשתף פעולה עם תכנית היזמות של יוצאי 8200 בחיפוש אחר היזמים המובילים בתחום ה-InsureTech, והענקת תכנים שיסייעו להם רבות. אקסלרטור הפניקס יוביל למציאת הטכנולוגיות ופתרונות פורצי הדרך בענף הביטוח ובשנים הבאות יאפשרו להפניקס להמשיך את הרחבת הפעילות לתחומי ביטוח חדשים ולהטמיע את הפתרונות המתקדמים ביותר בפעילויות הליבה שלנו".

"קפיצת מדרגה משמעותית ליזמים"

מאז הקמתה בשנת 2010 תכנית היזמות של יוצאי 8200 תמכה ב-130 סטארט-אפים אשר גייסו סכום כולל של מעל 450 מיליון דולר.

שארין פישר, מנהלת תכנית היזמות של יוצאי 8200 EISP, ציינה כי "כחלק מהתמיכה הרחבה שהתכנית מקנה ליזמות וליזמים, לרבות: סדנה מעשית לטובת מיקוד הרעיון ובניית התכנית העסקית, ליווי של מנטורים  ושעות ייעוץ עם מומחים, משרדים, חיבורם למשקיעים ולמנכ"לים המובילים בתעשיית הטק, חיבור ללקוחות פוטנציאליים ומשקיעים בארה"ב דרך משלחות מסובסדות – אנחנו מסייעים ליזמים שלנו גם להגיע לשוק היעד הרלוונטי שלהם. בתקופה האחרונה, אנחנו עדים לצמיחה של תחום ה-Insuretech בארץ, ומקבלים פניות של יזמים מהתחום, אשר מחפשים שותף אסטרטגי וחדשני מתחום הביטוח. בזכות רשת הקשרים של 8200, יצרנו את שיתוף הפעולה עם הפניקס ואנחנו שמחים על ההזדמנות הזו, ובטוחים שזה ייצר ליזמים שלנו קפיצת מדרגה משמעותית".

תהליך האיתור נמצא לקראת סיום כשהמועד האחרון להגשת מועמדות הוא ה-24 בדצמבר. ההגשה פתוחה לכל יזם ויזמת בתחילת דרכם, ולא רק לבוגרי 8200.

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים