גם ה-Mac מצטרף לחגיגת החרם על יישומים מבוססי 32 ביט

כזכור, השקת iOS 11 שמה קץ לשימוש באפליקציות 32 ביט במכשירי ה-iPhone וה-iPad של החברה ● כעת מגיע גם תורם של האחים הוותיקים יותר להצטרף למגמה

Macbook Pro. צילום אילוסטרציה: Tashka2000, BigStock

התהליך של ההוצאה משירות של אפליקציות המבוססות על 32 ביט נמצא בעיצומו, ובכל החזיתות. אפל (Apple) הזכירה למפתחים בסוף השבוע, שכבר החל ביום הראשון של 2018 היא לא תקבל יותר אפליקציות מבוססות 32 ביט עבור חנות היישומים המיועדים למחשבי ה-Mac שלה.

מפתחים שירצו להציע יישומים חדשים למשתמשי המקינטוש יהיו חייבים לכתוב אותם עם תמיכה ב-64 ביט. יישומים קיימים, שעדיין כתובים עם תמיכה ב-32 ביט, יהיו זמינים עדיין להורדה ויפעלו ללא בעיה מיוחדת במחשבים לאחר שיותקנו בהם, אבל רק עד ליוני 2018. עד אז המפתחים יצטרכו לעדכן את כל היישומים בכדי שהם יהיו זמינים להורדה מהחנות של אפל.

למעשה אפל ממליצה על עדכון ל-64 ביט גם למי שמציע את היישומים שלו להורדה שלא באמצעות החנות שלה. הסיבה היא שמערכת ההפעלה הנוכחית של מחשבי המקינטוש, macOS High Sierra, היא האחרונה שתתמוך ביישומים בארכיטקטורת 32 ביט באופן מלא, ללא מגבלות.

כזכור, השקת iOS 11 שמה קץ לשימוש באפליקציות 32 ביט במכשירי ה-iPhone וה-iPad של החברה. כעת מגיע גם תורם של האחים הוותיקים יותר להצטרף למגמה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים