השבוע – כנס הלקוחות והשותפים העסקיים השנתי של AWS

בראש המשלחת הישראלית יעמוד הראל יפהר, מנהל הסניף המקומי של אמזון ווב סרוויסז ● החברות הישראליות ששולחות נציגים לכנס, כוללות לקוחות מארגונים גדולים, סטארט-אפים, יצרני תוכנה ושותפים עסקיים ממגוון מגזרים במשק

AWS

כנס AWS re:Invent 2017 יתקיים השבוע בלאס וגאס זו הפעם הששית. לכנס צפויים להגיע השנה עשרות אלפי משתתפים מרחבי העולם – מנהלים ומומחים טכנולוגיים – שישתתפו ביותר מ-1,000 מסלולי הרצאות, הדגמות טכנולוגיות, תערוכת שותפים ועוד. בראש המשלחת הישראלית יעמוד הראל יפהר, מנהל הסניף המקומי של אמזון ווב סרוויסז.

החברות הישראליות ששולחות נציגים לכנס AWS, כוללות לקוחות מארגונים גדולים, סטארט-אפים, יצרני תוכנה (ISV) ושותפים עסקיים ממגוון מגזרים במשק.

לדברי יפהר, "בשנים האחרונות כנס AWS re:Invent 2017 גדל במספר המשתתפים מהעולם ומישראל, שחוזרים מהכנס עם כלים ותובנות שאי אפשר להשיג בשום מקום אחר. זוהי הזדמנות נדירה לבוא ולהיפגש עם המומחים שמתכננים ומפתחים את המוצרים".

השנה, אמר יפהר, "הכנס רלוונטי מתמיד לאור האימוץ המואץ של מגמות העל-הטכנולוגיות, ובראשן של מחשוב ענן, לצד המסע לעולם הדיגיטל, ה-Big Data, ה-AI, האינטרנט של הדברים והמובייל – על ידי ארגונים בעולם ובישראל מכל הגדלים. זה מחייב את אנשי ה-IT להתעדכן גם בתחומים אלה".

בכנס תציג AWS מפת דרכים טכנולוגית. יהיו השקות של שירותים ורכיבים במגוון נושאים, ולצד המליאות המרכזיות, יהיו יותר מ-1,000 הרצאות טכנולוגיות, לצד עמדות הדגמה חיה, מעבדות hands on, ועוד.

מערכת אנשים ומחשבים תדווח מן האירוע.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים